چند خبر کوتاه از باشگاه پرسپوليس




باشگاه فوتبال اف‌سي گوته‌بورگ سوئد ، خواستار انجام يک ديدار دوستانه با تيم فوتبال پرسپوليس در سوئد شد. - باشگاه فوتبال اف‌سي گوته‌بورگ سوئد ، خواستار انجام يک ديدار دوستانه با تيم فوتبال پرسپوليس در سوئد شد.



به گزارش سايت گل ، تيم فوتبال اف‌سي گوته‌بورگ يا به اف‌سي يوته‌بوري ، که يکي از قدرت‌هاي باشگاهي سوئد است که در دهه‌ي 80 نيز موفق به فتح جام يوفا شده است ، از باشگاه پرسپوليس درخواست کرده است که براي انجام يک ديدار تدارکاتي در سوئد حضور يابد. مقامات اين باشگاه تمامي هزينه‌هاي رفت و آمد و همچنبن اقامت کاروان پرسپوليس را متقبل شده‌اند.



تاريخ اين دعوت‌نامه اويل ارديبهشت ماه است که در صورت آن‌که پرسپوليس درگير بازي‌هاي ليگ و جام حذفي نباشد ، بطور حتم در سوئد حضور خواهد يافت.



- فسخ قرارداد ايمون زايد با باشگاه پرسپوليس، مراحل قانوني خود را طي كرد و اين مهاجم ليبيايي رسما از ليست سرخپوشان خارج شد. به اين ترتيب پيراهن شماره 12 او هم در نيم‌فصل دوم به بازيكن ديگري خواهد رسيد.



مهاجم محبوب هواداران پرسپوليس كه با هت‌تريك در داربي سال گذشته تاريخ‌ساز شده بود در فصل جديد كمتر به بازي گرفته مي‌شد و در نهايت بعد از سفري كه به كشورش داشت ديگر به ايران بازنگشت. گفته شد او به دليل مشكلات شخصي و خانوادگي از مسئولان پرسپوليس تقاضاي فسخ قرارداد كرده و تقاضايش پذيرفته شده است. اما در اين بين صحبت‌هاي ديگري هم به شكل غيررسمي به گوش رسيد كه از حاشيه‌هاي ديگري در مورد او خبر مي‌داد.



بعد از فسخ قرارداد زايد، وسايل اين بازيكن در ايران جمع‌آوري و توسط مديربرنامه‌اش به وي تحويل شد. البته اصلا بعيد نيست كه «آقاي هت‌تريك» يك بار ديگر به ايران برگردد، ولي اين بار براي بازي در يك تيم جديد.



- هنوز مشخص نيست كه رضا حقيقي خريد جديد پرسپوليسي‌ها با چه شماره‌اي براي اين تيم بازي خواهد كرد. حقيقي در مصاحبه اخيرش گفته بود در پرسپوليس با پيراهن شماره 40 بازي خواهد كرد اما اين شماره در حال حاضر متعلق به دروازه‌بان برزيلي است.



حقيقي در فجر سپاسي با پيراهن شماره 9 بازي مي‌كرد و انتخاب اول او همين شماره است. اما پيراهن شماره 9 پرسپوليس را كريم انصاري‌فرد مي‌پوشد و حقيقي فعلا بايد قيد اين شماره را بزند. بنابراين او بعد از عقد قرارداد با پرسپوليس اعلام كرد شماره 40 را براي خودش انتخاب كرده چون به نظرش اين شماره «نماي قشنگي دارد»!



ولي مشكل اينجاست كه پرسپوليس يك شماره 40 ديگر هم در تركيبش دارد كه ظاهرا چون درون دروازه مي‌ايستد حقيقي او را به حساب نياورده است. نيلسون كوريا دروازه‌بان برزيلي در 11 مسابقه‌اي كه براي سرخپوشان انجام داده با شماره 40 درون دروازه ايستاده است.



به نظر مي‌رسد حقيقي در نيم‌فصل دوم با شماره 32 يا 33 به ميدان خواهد رفت. در اين بين احتمال اين‌كه او عدد 32 را انتخاب كند بيشتر است اگرچه 33از نظر رياضي مي‌تواند شماره دلخواه حقيقي يعني شماره 9 را هم تداعي كند. چنان كه در تيم منچسترسيتي هم كارلوس تبس به خاطر علاقه به شماره 9 پيراهن شماره 33 را بر تن مي‌كند.



- كريم انصاري‌فرد مهاجم ملي‌پوش پرسپوليس با پيشنهاد يك باشگاه اسكاتلندي روبه‌رو شده است.



يك باشگاه اسکاتلندي براي به خدمت گرفتن کريم انصاري‌فرد براي اين مهاجم دعوتنامه رسمي فرستاده است. اما اين‌طور كه شنيده مي‌شود انصاري‌فرد در اين مقطع تمايلي به رفتن ندارد.



نكته اين‌كه مدير برنامه اين بازيكن محمودرضا فاضلي است اما اين پيشنهاد توسط يك منيجر ديگر صورت گرفته. اين هم از نكاتي است كه انجام اين انتقال را تقريبا غيرممكن مي‌كند.



- مدافع شماره 20 پرسپوليس اين روزها روي دور بدشانسي افتاده است. رضا نورمحمدي كه در آخرين بازي ليگ، دروازه تيمش را با يك گل به خودي باز كرده بود در تمرين ديروز هم باعث مصدوميت مربي سرخپوشان شد!



در حين بازي سپك تاكرا در تمرين ديروز پرسپوليس نورمحمدي و يحيي گل‌محمدي در دو تيم رقيب بازي مي‌كردند كه در يك صحنه پاي مدافع پرسپوليس به سر گل‌محمدي برخورد كرد و باعث مصدوميت او شد. جراحت و خونريزي مربي پرسپوليس از ناحيه سر و صورت براي دقايقي تمرين سرخپوشان را متوقف كرد.


گل

ورزشی







0 commenti:

Posta un commento