کريمي: از شادي مردم خوشحالم




بازيکن تيم فوتبال پرسپوليس گفت: خدا را شکر مي‌کنم که در جمع 3 بازيکن برتر آسيا هستم.

علي کريمي در گفت و گو با فارس، در خصوص حضورش در ميان 3 نامزد نهايي AFC‌ براي انتخاب مرد سال فوتبال آسيا اظهار داشت: خدا را شکر مي‌کنم که پس از حضورم در بين 5 بازيکن توانستم از طرف فوتبال کشورم در بين 3 بازيکن برتر آسيا هم باشم. البته دوست داشتم محسن بنگر، يک ايراني ديگر که در جمع ما بود نيز فهرست 3 نفره هم حضور داشته باشد که متاسفانه چنين نشد.

وي افزود: اين خبر براي من شيرين است اما خوشحالي‌ام چند برابر است چون مي بينم که مردم کشورم از اين موضوع خوشحال هستند، بنابراين اين اتفاق را به هواداران تبريک مي گويم. انشاالله سعي خواهم کرد پس از مصدوميت با تلاش به پرسپوليس کمک کنم تا زحمات و حمايت‌هاي اين هواداران را تلافي کنم. البته بايد از همه کساني که بابت اين اتفاق به من لطف داشتند نيز تشکر ويژه‌اي کنم. اميدوارم اين افتخار براي فوتبال کشورمان باز هم تکرار شود.
 
 
 
 
علــــــــــــــــــــی کـــــــــــــــــریـــــــــــــــــمی

0 commenti:

Posta un commento