نکونام: دوست دارم روزي بهترين بازيکن آسيا شوم


هافبک تيم فوتبال استقلال گفت: دوست دارم روزي عنوان برترين بازيکن آسيا را کسب کنم.جواد نکونام پس از شکست سه بر دو برابر فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اينکه من گل زدم يا نه،‌مهم نيست. مهم اين است که تيم موفق شود. فوتبال يک بازي تيمي است و وقتي يک يا دو بازيکن بد بازي کنند، تيم نتيجه نمي‌گيرد.



وي در مورد علت باخت استقلال گفت: فوتبال همين است. يک روز در اصفهان، سپاهان را مي‌بريم و روز ديگر در ورزشگاه آزادي به فولاد يا سايپا مي‌بازيم. هر تيمي بهتر بازي کند، بهتر نتيجه مي‌گيرد. روي اشتباهات جزئي گل خورديم.



نکونام تصريح کرد: مقابل فولاد راحت گل خورديم و سخت گل زديم. با اين حال تا آخر ليگ زمان زيادي باقي مانده است. صدرنشيني يا قهرماني در نيم فصل مهم نيست زيرا به تيم قهرمان در نيم فصل جايزه نمي‌دهند.



هافبک استقلال در مورد اينکه روي اشتباهات خط دفاعي گل خوردند،‌گفت: اين حرف را قبول ندارم وقتي يک تيم گل مي‌خورد کل تيم مقصر است. ما هم در جلو اشتباه کرده‌ايم که توپ به بازيکن سرعتي فولاد رسيد و گلزني کرد. ليگ يک تورنمنت ادامه‌دار است و انشاءالله در بازي‌هاي بعد نتايج بهتري مي‌گيريم. تا آخر فصل زمان زيادي باقي است.



نکونام در مورد اينکه چرا به عنوان نامزد بازيکن سال آسيا تا کنون انتخاب نشده است، گفت: کنفدراسيون فوتبال آسيا معمولا بازيکنان آسيايي شاغل در اروپا را براي اين مراسم دعوت نمي‌کرد. به همين دليل بازيکناني که در لاليگا يا در ليگ برتر انگليس و بوندس ليگا بازي مي‌کردند در اين مراسم حاضر نبودند. با اين حال خودم دوست دارم اين افتخار نصيبم شود ولي تاکنون لياقتش را نداشتم.



ورزشی



0 commenti:

Posta un commento