کریمی:عاشق پرسپولیس بودم، هستم و خواهم ماند




در جلسه ی قبل از تمرینˈعلی کریمیˈ خطاب به ˈمانوئل ژوزهˈ گفت: من هم دوست ندارم مثل شما راجع به گذشته و آنچه که در این دو ماه اتفاق افتاده است، صحبت کنم و از این به بعد هم تمام تلاشم را می کنم تا بهترین بازی را برای پرسپولیس زیر نظر شما انجام دهم.




کریمی اضافه کرد: از شروع لیگ برتر تا به حال اگر صحبتی در رختکن کرده ام، نیت‌ام ناراحتی از شکست تیم بوده، من آدمی نیستم که بی خیال باشم و بعد از شکست تیم دوش بگیرم و به خانه بروم.



من اگر...حرفی زده باشم قطعا از سر ناراحتی و دلسوزی به خاطر شکست تیم بوده که شاید ممکن است طور دیگری به شما منتقل شده باشد.



وی ادامه داد: این اتفاقی که در دو ماه اخیر رخ داد هم برای تیم، هم برای باشگاه و هم برای هواداران و خودم به اندازه کافی سخت بود.



وی افزود: می‌خواهم به پرسپولیس بازگردم و امیدوارم بتوانم به تیم کمک کنم، اگر مسئله‌ای بوده همه چیز تمام شده و هرچه در توان دارم برای تیم ارائه خواهم کرد؛من عاشق پرسپولیس بودم، هستم و خواهم ماند همانطور که چنین حسی را به تیم ملی دارم و برای آن آرزوی موفقیت می‌کنم.

امیدوارم کاری کنیم دل هواداران شاد شود، آنها خیلی سختی کشیدند و من خودم را مدیون محبت و لطف آنها می دانم.   علــــــــــــــــــــی کـــــــــــــــــریـــــــــــــــــمی

0 commenti:

Posta un commento