جان نسرین ستوده درخطر است؛ کمک کنیم، شاید فردا دیر باشد!



از هموطنانم دعوت میکنم که لطفا اخبار مربوط به سرکار خانم نسرین ستوده را به صورت یک متن خبرنگاری همراه با عکس برای پربیننده ترین تلویزیون ها,روزنامه ها,مجلات واحزاب فعال درباره حقوق شهرونی و حقوق زنان به ویژه در کشورهای آمریکا,انگلستان, آلمان, ایتالیا, اسپانیا, ژاپن و .... ارسال بفرمایید متاسفانه بر خلاف تصور هموطنانمان که فکر میکنند در غرب همه این مسائل را میدانند به خاطر شیوه زندگی در غرب آنها از بسیاری از مسائل مربوط به شرق بیخبر هستند و وظیفه ما است که آنهارا به اهمیت اوضاع و اتفاقاتی که درکشورمان می افتد آگاه کنیم.

من در تماسی که با بعضی از خبرنگاران و مجریان برنامه های معروف داشتم آنها اطلاعی از خانم نسرین ستوده نداشتند و ما ایرانیان داخل و خارج از ایران میتوانیم با پیدا کردن ایمیل, فیسبوک و فکس جریانات فرهنگی (تلویزیون ها,مجلات و روزنامه های معروف) و احزاب سیاسی مطرح و انجمن های بین المللی دفاع از حقوق زنان و ارتباط با آنها و مراجعه به افراد مطرح هنری, فرهنگی و سیاسی که در شهرما زندگی میکنند (که همه آنها را به راحتی در سرچ گوگل میتوان پیدا کرد) در جهت آگاه نمودن آنها و دفاع از خانم نسرین ستوده اقدام کنیم و آنگاه صدای دفاع از ایشان بلند تر و رساتر میشود, دست به دست هم دهیم به مهر میهن خویش را کنیم آباد.v.





(Reuters) - The United States on Friday demanded that Iran free jailed human rights activist Nasrin Sotoudeh, who it said has been on hunger strike for more than six weeks, and sharply criticized Iranian authorities for their treatment of the 49-year-old prize-winning lawyer.




State Department spokeswoman Victoria Nuland said reports of Sotoudeh's rapidly declining health were deeply troubling, and that she had been denied medical care and kept in solitary confinement.



"We demand the Iranian government cease its intolerable mistreatment of Sotoudeh and immediately release her and the more than 30 other female political prisoners detained in Evin Prison," Nuland said in a statement.


ندا وطن دوست

0 commenti:

Posta un commento