اظهارنظر بازيکنان پرسپوليس پس از پيروزي برابر ذوب‌آهن



بازيکنان پرسپوليس پس از پيروزي تيم‌شان برابر ذوب‌آهن که در لحظات پاياني اتفاق افتاد، به اظهارنظر درباره اين ديدار پرداختند. سيد جلال حسيني پس از پيروزي تيمش برابر ذوب آهن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خيلي خوب بازي کرديم. وقتي ذوب آهن 9 نفره شد کارمان سخت‌تر شد چرا که تيم 9 نفره به لاک دفاعي مي‌رود، هرچند ما بايد گل‌هاي بيشتري مي‌زديم اما همه زحمت کشيديم.



**جواد کاظميان: از برد شش بر صفر شيرين‌تر بود



مهاجم پرسپوليس که در نيمه دوم به زمين آمده بود، درباره پيروزي تيمش گفت: به همه هواداران اين برد را تبريک مي‌گويم، مدت‌ها بود که چنين برد شيريني در دقايق پاياني به دست نياوده بوديم، حتي به نظر من لذت اين برد از بازي قبل که شش بر صفر پيکان را برديم، بيشتر بود. اميدوارم در بازي‌هاي بعد هم اين نتايج خوب را کسب کنيم.



**غلامرضا رضايي: اگر ذوب‌آهن 11 نفره بود، راحت‌تر مي‌برديم



ديگر مهاجم پرسپوليس درباره پيروزي سه بر دو تيمش گفت: حقمان برد بود. دو گل زودهنگام خورديم که روي عدم تمرکز بازيکنان بود. با اين حال همه بازي در اختيار ما بود و زماني که ذوب‌آهن 9 نفره شد، کار ما هم سخت‌تر شد. با لايه‌هاي زيادي دفاع مي‌کردند اما خوشحالم که در نهايت بازي را برديم.



- امير حسين فشنگچي پس از پيروزي 3 بر 2 پرسپوليس برابر ذوب آهن عنوان کرد: حاصل تلاش 96 دقيقه اي خود را کسب کرديم. داوري هم جزيي از فوتبال است اگر ما هم اشتباه کنيم اخراج مي‌شويم.



وي ادامه داد: به اين برد احتياج داشتيم، در بازي سر تا پا حمله بوديم اگر به پيروزي نمي‌رسيديم بايد شک مي‌کرديم، موقعيت‌‌هاي زيادي داشتيم که توپ‌هايمان به گل تبديل نشد.



بازيکن تيم فوتبال پرسپوليس خاطرنشان کرد: براي باخت به ميدان نيامده بوديم در اين بازي به خوبي فعل خواستن را صرف کرديم و توانستيم به يک پيروزي ارزشمند دست پيدا کنيم. تازه کارمان شروع شده و بايد تلاش کنيم که در آينده نتايج بهتري کسب کنيم. هنوز نيمي از راه را نرفتيم و اميدوارم تا نيم فصل بتوانيم شرايط بهتري کسب کنيم تا در نيم فصل دوم به رتبه‌هاي بالاتر برسيم.

- مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس پس از پيروزي تيمش برابر ذوب آهن اظهار کرد: ذوب آهن تيم خيلي خوبي است. فکر مي‌کنم آن‌ها در بازي‌هاي بعد مي‌توانند نتايج خوبي بگيرند و از پايين جدول جدا شوند. ما امروز برد شيريني به دست آورديم.



وي افزود: اين برد را به هواداران تقديم مي‌کنم که با حمايت بي‌دريغ خود تا پايان بازي ما را تنها نگذاشتند. باران هم در ورزشگاه شروع به باريدن کرده بود و واقعا از آن‌ها ممنونم که با قاطعيت منتظر پيروزي تيم ماندند.



انصاري فرد در ادامه درباره داوري بازي گفت: فکر مي‌کنم اخراج بازيکنان ذوب آهن درست بود، هرچند که کارشناسان بهتر مي‌توانند نظر دهند. خوشحالم که به روند خوبي که شروع کرده بوديم ادامه داديم. بايد در بازي‌هاي بعد هم همين گونه باشيم.



خبرنگاري از مهاجم پرسپوليس پرسيد، اگر در لحظات پاياني گل پيروزي را نمي‌زديد باز هم شعارهاي انتقادي عليه تيم‌تان شروع مي‌شد که وي در پاسخ گفت: فکر نمي‌کنم، هواداران تا لحظه آخر از ما حمايت کردند و هيچ انتقاد و اعتراضي هم در کار نبود، ديديد که گل من يک دقيقه مانده به پايان بازي زده شد و تا آن زمان هم هيچ اعتراضي صورت نگرفت.



کريم انصاري فرد در پاسخ به سوال خبرنگاري که از او پرسيد نسبت به فصل گذشته افت کرده‌ايد که مهاجم پرسپوليس از اين سوال ناراحت شد و گفت: شما مثل اينکه بازي را نمي‌ديد. من به اين سوال جواب نمي‌دهم.



- مدافع تيم فوتبال پرسپوليس پس از پيروزي 3 بر 2 اين تيم برابر ذوب آهن اظهار کرد: ما با غرور به زمين آمده بوديم. اصلا خودم متوجه نشدم که چطور 2 گل اول را خورديم. البته خوب به بازي برگشتيم.



وي افزود: اگر پنالتي مهدوي کيا گل شده بود، راحت‌تر بازي مي‌کرديم و با اختلاف بيشتري ذوب آهن را مي‌برديم. با اين حال باز هم خدا را شکر مي‌کنيم و از اين هواداران ممنونيم که تا آخرين لحظه ما را تشويق کردند.



بنگر درباره انتخاب خود به عنوان يکي از 5 نامزد کسب جايزه بهترين بازيکن سال آسيا گفت: من سال گذشته در ليگ قهرمانان آسيا عملکرد خوبي با سپاهان داشتم و در سه چهار بازي پشت سر هم بهترين بازيکن زمين شدم. خيلي خوشحالم که اسم من در اين فهرست قرار گرفت. البته من با کريمي در اين فهرست رقابتي ندارم و اميدوارم او بهترين بازيکن آسيا شود.



- حسين ماهيني مدافع پرسپوليس نيز پس از اين پيروزي گفت: ما روي دو غافلگيري گل خورديم و در ابتدا ذوب‌‌‌آهن را دستکم گرفته بوديم، خوشحالم که شرمنده هواداران نشديم.



وي ادامه داد: ذوب‌آهن تيم خوبي است و نمي‌دانم چه بلايي سر اين تيم آمده است. مطمئن باشيد ما دست‌بردار نخواهيم بود تا به رده‌هاي بالاي جدول برسيم.



ورزشی



0 commenti:

Posta un commento