مهناز افشار پيراهن كريمي رابه حراج گذاشت ولي نفروخت



ماجراي پيراهن‌هاي امضا شده كريمي به شبي بر مي‌گشت كه مازيار فلاحي و تعدادي از دوستان مشترك او و كريمي جشن تولد كوچكي را براي جادوگر در اردوي تيم ملي ترتيب دادند. كريمي آن شب يك پيراهن سرخ رنگ شماره هشت كه پشت آن نام مازيار فلاحي حك شده بود را به اين خواننده خوب كشورمان اهدا كرد و مازيار هم كيك قرمز رنگ و جالبي را براي جادوگر تهيه ديده بود به او داد.



همان شب علي كريمي تصميم گرفت تا با پيشنهاد دوستانش پيراهن را براي مهنا...ز افشار بفرستد. مكالمه تلفني جادوگر و افشار نيز در نوع خودش جالب بود. علي كريمي از نامه‌اي كه مهناز افشار در حمايت از او نوشت و انعكاس داده بود تشكر و قدرداني كرد و جالب اينكه افشار بازهم از علي كريمي خواست تا رفتار صادقانه اش را ادامه دهد و بداند كه مردم او را دوست دارند و حمايت مي‌كنند. در ادامه اين مكالمه تلفني علي كريمي به افشار گفت كه پيراهن امضا شده‌اش را به رسم يادگاري براي او مي‌فرستد و افشار هم ضمن تشكر از جادوگر از او اجازه گرفت تا اين پيراهن با ارزش را براي كمك به مردم زلزله‌زده آذربايجان شرقي در كنسرت روزبه نعمت‌اللهي به فروش برساند و جالب اينكه كريمي هم با اين پيشنهاد موافقت كرد.



اما نكته قابل توجه اين بود كه در جريان كنسرت روزبه حتي اين موضوع مطرح و قرار شد كه پيراهن شماره هشت به بالاترين پيشنهاد براي امور خيريه فروخته شود ولي در آخرين لحظات احساسات و عواطف خانم بازيگر كار دستش داد و از فروش پيراهن جادوگر پشيمان شد. تهيه كننده كنسرت روزبه نعمت‌اللهي كه بارها از سوي حضار مورد تشويق قرار گرفت، در پايان اين مزايده چند دقيقه‌اي اعلام كرد از آنجايي كه پيراهن علي كريمي براي او ارزش زيادي دارد، ترجيح مي‌دهد تا خودش اين پيراهن را به بالاترين قيمت خريداري كند و همچنان صاحب پيراهن شماره هشت باشد.



اين اقدام جالب و قابل توجه مهناز افشار باعث شد تا او بار ديگر به شدت تشويق شود و با توجه به همين موضوع افشار در پايان كنسرت با پيراهني كه متعلق به خودش بود برج ميلاد را ترك كرد.



جدا از كنسرت نعمت‌اللهي، ماجراي مهناز افشار و پيراهن شماره هشتي كه روي استيج خودنمايي مي‌كرد، علي كريمي در شب‌هاي گذشته برج ميلاد و كنسرت‌هايي كه برگزار مي‌شد نقش پررنگي داشت. در جريان كنسرت فرزاد فرزين، احسان عليخاني مجري توانا و محبوب تلويزيون بارها با دوستانش در مورد وضعيت كريمي صحبت مي‌كرد و حتي حضار از او در مورد نامه‌اش براي حمايت از كريمي مي‌پرسيدند. جدا از عليخاني كه از دوستان نزديك كريمي است، مازيار فلاحي هم در شبي كه تب علي كريمي حضار را فرا گرفته بود، پيراهن شماره هشت كريمي را روي استيج بالا برد و آن را بوسيد.

علــــــــــــــــــــی کـــــــــــــــــریـــــــــــــــــمی

احسان هاشمی - روزنامه گـل

0 commenti:

Posta un commento