فردوسي پور: من برهاني ام؟ پس کي گل به آن قشنگي زد


عادل فردوسي پور مي گويد هيچ کس نمي تواند گناه باخت تيم ملي را به گردن او بياندازد!خبرآنلاين ؛ عادل فردوسي پور که بعد از بازي ايران و ازبکستان با گزارش او تعدادي از روزنامه هاي ورزشي ، درباره اش نوشته بودند باز او بازي را گزارش کرده و تيم ملي باخته است مي گويد:« از سال 2003 به بعد يادم نمي آيد مسابقه اي را براي تيم ملي در روزهاي حساس گزارش کرده باشم و تيم ملي باخته باشد. چرا قبل از آن و دوره مربيگري بلاژ يکسري از خدا بي خبر چيزهايي درباره ام مي گفتند اما از آن موقع خيلي گذشته و اين بازي با ازبکستان اولين باخت تيم ملي بعد از مدت ها بود که من بازي را گزارش مي کردم!( با صداي بلند مي خندد)»



عادل درباره مصدوميتش و اينکه در آن بازي دوستانه در دانشگاه شريف گل هاي زيادي از دست داده تا لقب آرش برهاني بگيرد هم مي گويد:« آقا اين ها همه اش شايعه است. اولا که پس گل به ان قشنگي را کي زد؟ آن هم با پاي مصدوم؟ من کجا برهاني بودم؟»



او درباره پخش گل خودش در بازي تيم رسانه ورزش با ضربه چيپ که از برنامه 90 پخش شد هم مي گويد:« خداييش آيتم اين گل را نديده بودم وگرنه نمي گذاشتم پخش شود! ولي حال کردي چه گلي شد؟»

ورزشی



0 commenti:

Posta un commento