نمي توانم پرسپوليس را بدون مهدوي کيا تصور کنم


پيشکسوت تيم فوتبال پرسپوليس گفت: مهاجمان پرسپوليس از فشاري که روي آنها وجود داشت، خارج شده اند. "فرشاد پيوس" در ادامه افزود: وقفه هاي ليگ به سود فوتبال نيست و تا اينجا پرسپوليس بيش از همه براي آن خسارت داده است. اين وقفه‌ها باعث شد هماهنگي در تيم، بعد از تغييرات زياد ديرتر اتفاق بيفتد و در غير اين صورت احتمالا فاصله امتيازي تا صدر جدول اينقدر نمي شد.

وي اضافه کرد: در همين بازي با ذوب آهن، پرسپوليس در نيمه اول اصلا خوب نبود و کار تيمي نداشتيم. شور و اشتياق کمتري ديده مي شد و اين احساس را هم داشتم که قرار داشتن ذوب آهن در انتهاي جدول باعث شد حريف را دست کم بگيرند اما بعد از دريافت گل دوم، به خودشان آمدند با اين وجود يک نيمه طول کشيد تا بچه ها بتوانند يکديگر را در زمين پيدا کنند.

پيوس با اشاره به اينکه پرسپوليس ملي پوشان زيادي در تيم ملي دارد، تصريح کرد: به نظر مي رسيد بازيکنان پرسپوليس در نيمه اول تحت تاثير اين مساله بودند. بيش از دو هفته دوري بازيکنان از هم و از تفکرات سرمربي مي تواند باعث ناهماهنگي شود. به همين دليل بعد از هر بازي تيم ملي شاهد تاثير اين اردوها بر کيفيت بازي پرسپوليس هستيم.

آقاي گل سالهاي دور ليگ ايران درباره شرايط مهاجمان و گلزني هاي انصاري فرد گفت: مهاجمان کم کم در حال خارج شدن از آن فشار رواني هستند. کريم انصاري فرد تازه موتورش در حال گرم شدن است. گلي که در بازي با ذوب آهن زد، بيانگر هوش او بود و البته نبايد از پاس فوق‌العاده مهدوي‌کيا بگذريم. بازيکنان پرسپوليس بايد بيشتر قدر پاس‌هاي او را بدانند. او در هر بازي چندين بار توپ‌هايي را ارسال مي کند که فقط يک جايگيري و ضربه فني لازم است تا دروازه حريفان باز شود. از اين نوع پاسها و سانترها در فوتبال ايران زياد شاهد نيستيم که توپ را دور از دسترس مدافعان به دهانه دروازه بفرستند.

پيوس در ادامه تصريح کرد: من اصلا نمي توانم پرسپوليس را در چند هفته اخير بدون مهدوي‌کيا تصور کنم البته نه اينکه کارهاي عالي ساير بازيکنان را ناديده بگيرم ولي مهدوي‌کيا براي پرسپوليس يک کاپيتان، يک هافبک بازيساز، يک پاسور، يک يار و يک دوست خيلي خوب است. متاسفم مي‌شنوم که صحبت از خداحافظي او در پايان فصل مي شود. اين مهدوي‌کيا حداقل سه سال ديگر مي تواند جزو بهترين هاي ليگ باشد. او را که اين روزها اينطور سرحال مي بينم، خوشحال مي شوم که وقتي خداحافظي مي کردم، شماره ام را به او داده بودم.

پيوس در پايان افزود: درباره بازي با ذوب آهن يک مساله را جا انداختم و آن عملکرد عالي هواداران بود. آنها دست از تشويق نکشيدند و فکر مي کنم اين مساله علاوه بر انرژي به بچه هاي خودمان، حريف را غافلگير کرد. حالا شايد در يک بازي هم نتيجه برنگردد ولي هيچ شکي نيست که چنين عملکردي از سوي هواداران در نهايت نتيجه خوبي مي دهد.



ورزشی



0 commenti:

Posta un commento