حسن روشن :نتايج ضعيف حاصل فعاليت مديران ناکارآمد است



بازيکن سابق تيم ملي فوتبال ايران با بيان نتايج ضعيف فوتبال کشورمان نتيجه فعاليت مديران ناکارآمد است تاکيد کرد: وزير ورزش و جوانان بايد به داد فوتبال برسد و چاره اي براي بهبود وضعيت اين رشته بيانديشد.حسن روشن چهارشنبه شب پس از شکست تيم ملي فوتبال ايران مقابل ازبکستان به ايرنا افزود: بايد شهامت پذيرفتن ضعف ها را داشته باشيم و از به هم ريختن فوتبال کشورمان توسط مديران ناکارآمد جلوگيري کنيم.



وي اظهار داشت: کره جنوبي در زماني که با نتيجه 6 بر 2 مقابل ايران شکست خورد به جوانگرايي و توجه بيشتر به زيرساخت ها روي آورد و توانست در جام جهاني به مقام چهارم و در بازي هاي المپيک به مقام سوم برسد.



وي تصريح کرد: با وضعيت کنوني بايد فوتبال کشورمان را مدتي تعطيل کنيم و با پاکسازي آن، ريشه دلال ها و مديراني که فقط به فکر منافع شخصي خود هستند را بخشکانيم.



روشن اظهار داشت: قرار نيست هميشه شانس ما را ياري کند و بايد بدانيم که در بازي دور رفت مقابل ازبکستان و همچنين ديدار مقابل کره جنوبي مستحق پيروزي نبوديم.


ورزشی



بازيکن سابق تيم ملي فوتبال ايران افزود: شکست مقابل ازبکستان کار تيم ملي ايران را براي صعود به جام جهاني بسيار دشوار کرد و ناکامي هاي روزهاي اخير تيم هاي فوتبال جوانان و تيم ملي فوتسال نيز نشان داد زيرساخت هاي فوتبال کشورمان بسيار ضعيف است.



وي با بيان اينکه مديران ناکارآمد فوتبال، خود را پشت نتايج کاذب و شانسي تيم ملي پنهان کرده بودند، اظهار داشت: در نشستي که چندي پيش با حضور ?علي کفاشيان? رييس فدراسيون فوتبال برگزار شد اعلام کرديم که بايد به زيرساخت هاي فوتبال و رده هاي سني پايه به طور اساسي توجه شود تا به جام جهاني صعود کنيم.



وي خاطر نشان کرد: صعود به جام جهاني آرزوي هر ايراني است اما با وضعيت کنوني کار ما بسيار دشوار است.



روشن گفت: حذف تيم ملي فوتسال و تيم فوتبال جوانان در هفته اخير براي فوتبال کشورمان هشدار بود.



0 commenti:

Posta un commento