منتقدانم خوشحال باشند، ديگر به تيم ملي برنمي‌گردم


سرمربي تيم ملي جوانان ايران با اعلام اينکه ديگر به اين تيم بازنمي‌گردد، گفت: به احترام مردم مي‌روم.

اکبر محمدي در پايان جلسه هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال گفت: به خاطر حذف تيم ملي جوانان از همه مردم خوب ايران عذرخواهي مي‌کنم و شرمنده آنها شدم اما سرم را بالا مي‌گيرم چرا که تمام تلاشم را براي موفقيت تيم ملي انجام دادم.

وي در مورد جلسه امروز گفت: در اين جلسه صحبت‌ کرديم و گزارش کاري‌ام را در اين مدتي که سرمربي تيم ملي بودم، به اطلاع حضار رساندم. اميدوارم گروه جديدي که مي‌آيند، تلاش کنند تا بتوانند موفقيت‌هاي خوبي کسب کنند. من خداحافظي مي‌کنم و ديگر به تيم ملي جوانان برنمي‌گردم.

وي در مورد اينکه آيا ممکن است در صورت درخواست مسئولان بار ديگر به تيم ملي بازگردد، خاطرنشان کرد: تمام افرادي که منتقد بودند و از حضور من رضايت نداشتند، خوشحال باشند، ديگر بازنخواهم گشت. در 20 سال گذشته تيم ملي جوانان تنها 5 بار موفق به صعود از گروه خود شده است که سه بار آن در فدراسيون فعلي اتفاق افتاده است.

محمدي در خصوص اينکه چرا وقتي همه چيز خوب است به نام بازيکن نوشته مي‌شود و وقتي تيم نمي‌تواند نتيجه بگيرد، آن را به نام سرمربي مي‌نويسند عنوان کرد: خدا شاهد است هيچ وقت کم کاري نکردم و تمام تلاشم را به کار گرفتم تا تيم ملي بتواند نتيجه بگيرد. خيلي از مربيان بزرگ بودند که نتوانستند از همين مرحله تيم را بالا بياورند من هيچ طلبي ندارم و حالا آنهايي که از حضورم ناراحت بودند مطمئن باشند ديگر من نيستم.

محمدي تاکيد کرد: رسانه‌ها فکر مردم را تعيين مي کنند. بعد از شکست موجي ايجاد شد که فشار زيادي روي ما حاکم کرده بود. در اين 20 سال گذشته تنها يک بار تيم ملي جوانان در اين مرحله‌اي که ما حضور داشتيم، رسيده بود و آن مسابقات هم در تهران برگزار شده بود. قبل از تشکيل اين تيم تنها يک بازيکن از تيم جوانان در ليگ برتر بازي مي کرد اما الان 11 بازيکن از اين تيم در ليگ برتر حاضر هستند. من در فوتبال مي مانم اما به احترام مردم از تيم ملي مي روم نه به خاطر رسانه ها.
 
 
 
ورزشی
 
 

0 commenti:

Posta un commento