اظهار نظر ذوب آهني ها پس از شکست مقابل پرسپوليس



قاسم حدادي‌فر معتقد است قضاوت محسن ترکي به ضرر ذوب‌آهن بوده است. قاسم حدادي‌فر هافبک تيم ذوب‌آهن پس از شکست سه بر دو تيمش مقابل پرسپوليس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما واقعا بدشانسي آورديم. در 20 دقيقه اول خيلي خوب بازي کرديم و دو گل هم به ثمر رسانديم.



وي افزود: طبيعي است که وقتي 9 نفره مي‌شويم به لاک دفاعي مي‌رويم، اما قضاوت داور امروز نامهربانانه بود. حتي در برخوردهاي نفر به نفر، داور طرف پرسپوليس را مي‌گرفت. من به داور اعتراض کردم چرا صحنه‌هايي که روي من خطا بود را به سود حريف مي‌گرفت.

- مرتضي کرماني‌مقدم که پس از 20 سال در ورزشگاه آزادي حضور پيدا کرده بود در پايان ديدار تيمش برابر پرسپوليس اظهار کرد: بعد از 20 سال اين نخستين باري است که در ورزشگاه آزادي آن هم مقابل پرسپوليس حاضر مي‌شوم. بيشتر دلم براي هواداران تنگ شده بود و امروز ياد قديم ‌ها افتادم.



دستيار کاظمي ادامه داد: من با هواداران خاطرات زيبايي داشتم و با آنها زندگي کردم و از امروز لذت بردم، اميدوارم که تماشاگران هم مانند من لذت برده باشند.

- سپهر حيدري در پايان ديدار برابر پرسپوليس و شکست 3 بر 2 تيمش اظهار کرد: فکر مي‌کنم که تماشاگران بازي زيبايي را ديدند. ولي عدالت در اين ديدار رعايت نشد. به هواداران پرسپوليس اين برد را تبريک مي‌گويم اما آنها هم مي‌دانند که داور در اين نتيجه تاثير زيادي داشت.



حيدري ادامه داد: ما تا دقيقه 25 خيلي سر حال تر از چيزي که مردم فکر مي‌کردند بازي کرديم و بازي را کاملا در دست داشتيم و پاس‌هاي زيادي به هم مي‌داديم. داور روي يک برخورد ساده بازيکن ما را اخراج کرد اما باز هم خودمان را جمع و جور کرديم و پس از اينکه گل اول را دريافت کرديم شرايط بازي حساس شد.



بازيکن ذوب‌آهن افزود: انجام چنين بازي مقابل پرسپوليس آن هم با تيم 9 نفره خيلي مشکل است. به نظر من امروز هواداران پرسپوليس بردند نه خود پرسپوليس.

- اسماعيل فرهادي پس از شکست 3 بر 2 ذوب آهن برابر پرسپوليس اظهار داشت: بازي خوبي انجام داديم اما پس از اينکه 10 نفره شديم کمي تمرکز خود را از دست داديم و پس از 9 نفره شدن نيز بازي پيچيده شد.



وي ادامه داد: داور مسابقه در 95 درصد صحنه‌ها به نفع پرسپوليس سوت زد و اين موضوع روحيه بازيکنان ذوب آهن را تحت تاثير قرار داد.پرسپوليسي‌ها نيز با تشويق هوادارانشان روحيه گرفتند و توانستند به برتري دست يابند.



بازيکن ذوب آهن تصريح کرد: شک نکنيد اگر 9 نفره نمي شديم در آزادي برابر پرسپوليس شکست نمي‌خورديم.



وي درباره فحاشي هواداران گفت: اين موضوع به من ربطي اما به هر حال اتفاقي است که در فوتبال ما رخ مي‌دهد و بايد هر چه زودتر جلوي آن گرفته شود.

- مسعود همامي پس از شکست 3 بر 2 ذوب‌آهن برابر پرسپوليس در خصوص اخراجش، عنوان کرد: من براي توپ روي پاي بازيکن پرسپوليس رفتم، اينکه اخراجم درست بود يا نه نمي‌توانم چيزي بگويم و نمي‌دانم برخوردي با بازيکن حريف داشتم يا خير.



وي ادامه داد: داور بازي را خيلي خوب براي پرسپوليس درآورد. دستش هم درد نکند، در صحنه‌هايي که حتي 60 به 40 به نفع ذوب‌آهن بود داور براي پرسپوليس سوت زد.



دروازه‌بان ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: مستحق باخت نبوديم، همه ديدند که چه فوتبالي بازي کرديم، طبيعي هم بود که پس از دو اخراج به پرسپوليس ببازيم. مي‌خواستيد با اين شرايط داوري 9 نفره برابر پرسپوليس در آزادي به برتري برسيم؟



ورزشی



0 commenti:

Posta un commento