پيشنهاد پرسپوليس، استقلال و سپاهان به بازيکن فجر

بازيکن پيشين تيم فوتبال فجر سپاسي گفت: از تيم‌هاي استقلال، پرسپوليس و سپاهان پيشنهاد دارم و امشب يا فردا قراردادم را با يکي از اين تيم‌ها امضا مي‌کنم.
عباس محمدرضايي در گفتگو با مهر، درباره جدايي‌اش از فجرسپاسي تصريح کرد: به خاطر مشکلات خانوادگي مجبور شدم از فجر جدا شوم. با لطف و درايت جعفر جعفري و محمود ياوري مديرعامل و سرمربي فجر رضايتنامه‌ام را گرفتم. من از حق و حقوقم گذشتم و ما بقي قراردادم را به فجر بخشيدم تا رضايتنامه‌ام صادر شد.

وي در خصوص خبر پيوستنش به استقلال تاکيد کرد: از الان نمي‌شود حرف پيش از موعد زد ولي از استقلال، پرسپوليس و سپاهان پيشنهاد دارم و به زودي به يکي از اين تيم‌ها مي‌روم.

محمدرضايي در پايان گفت: امشب (دوشنبه شب) به تهران مي‌رسم. مشکل خاصي براي پيوستن به تيم جديدم ندارم و امشب يا فردا قراردادم را امضا مي‌کنم.

محمدرضايي بعد از رضا حقيقي دومين بازيکني است که از فجر سپاسي جدا شده است.






ورزشی



0 commenti:

Posta un commento