حمله دوباره مايلي‌کهن به آقايان!



سرمربي تيم فوتبال گهر درود گفت: ما بازي بسيار خوبي برابر تيم سپاهان انجام داديم و خوشحاليم که روز به روز بهتر مي‌شويم.

محمد مايلي کهن در نشست خبري پس از بازي تيم‌هاي گهر درود و سپاهان اصفهان اظهار کرد: ما امروز بازي بسيار خوبي برابر تيم قدرتمند سپاهان انجام داديم چرا که سپاهان در بالاي جدول است و بازيکنان بسيار خوبي در اختيار دارد. اما متاسفانه به حوادث فوتبال باختيم و يک امتياز حق مسلم ما بود. سعي مي‌کنيم با تلاش بيشتر جبران محبت‌هاي مجموعه گهر را بکنيم.

وي افزود: خيلي‌ها اعتقاد دارند سخت است که گهر درود را در ليگ برتر نگه داريم اما از روزي که آمديم با تمام انگيزه کار کرده‌ايم و سعي خواهيم کرد که گهر را در ليگ نگه داريم و تماشاگران خونگرم لرستان را شاد کنيم. به هر حال کار ما سخت است ولي نااميد نيستيم و اگر همين روند را ادامه دهيم مي‌توانيم خودمان را بالا بکشيم.

مايلي کهن افزود: ما 19 بازي ديگر پيش‌رو داريم و بايد توجه داشته باشيم که در بازي امروز دستمان هم خالي بود اما به هر حال بشر به اميد زنده است.

سرمربي تيم فوتبال گهر با بيان اينکه سپاهان از شانس‌هاي اول قهرماني است تصريح کرد: سپاهان برابر استقلال عالي بود و بدشانسي آورد که پيروز نشد. سپاهان از مجموعه بسيار خوبي برخوردار است و مديريت بسيار خوبي نيز دارد. به نظر بنده کرانچار از مربيان با شخصيت فوتبال است که مي‌تواند سپاهان را بازهم قهرمان کند.

وي افزود: من اصلا مشاهده نکردم که تماشاگران گهر صندلي‌هاي ورزشگاه را شکسته باشند اما اگر اين کار را کرده باشند قابل قبول نيست چرا که همه تيم‌ها بايد تحمل شکست داشته باشند. داور هم ممکن است اشتباه کند و اميدواريم که با فوتبال خوب حقمان را بگيريم.

مايلي کهن در پاسخ به اين سوال که آيا شما موافق وارد شدن نظاميان به عرصه مديريت فوتبال کشور هستيد؟ گفت: من قبلا گفتني‌ها را گفته‌ام اما بايد بگويم که بعضي آقايان از امتيازها و رانت‌هاي زيادي استفاده مي‌کنند اما تا بدينجا مايلي کهن از هيچ جا امتياز نگرفته است. براي نمونه بنده در انزلي يک خانه مخروبه گرفتم که هنوز به من پروانه ساخت نداده‌اند. من اعتقاد دارم هر کس بايد در پست تخصصي خود کار کند. بعضي‌ها رانت خواري مي‌کنند و بعد در جايگاه خاصي مي‌نشينند و اظهار نظرهاي جالبي نيز مي‌کنند.

وي در خصوص شرايط تيم ملي نيز گفت: من هيچ وقت مربي‌اي نبوده‌ام که به خاطر خودم عليه مربيان تيم ملي صحبت کنم چرا که من در اکثر رده‌هاي سني مربي گري کرده‌ام و در تيم بزرگسالان هم زماني که بوده‌ام همه گواهي داده‌اند اين تيم بهترين تيم تاريخ فوتبال ايران بوده است و در همان زمان رنسانس در فوتبال ايران رخ داد. من اعتقاد دارم تيم ملي بايد در اولويت باشد اما در صورتي که تعطيلي ليگ به نفع تيم ملي باشد. ما با تاجيکستان بازي کرديم و از افرادي بازي گرفتيم که بعدا استفاده نشدند. در کشور استعدادهاي فوق العاده‌اي وجود دارد اما استعدادشناس و استعدادياب وجود ندارد.

وي در همين خصوص افزود: وقتي مربيان ايراني در تيم ملي کار مي‌کنند کمترين امکانات در اختيار آنها مي‌گذاريم اما بيشترين توقعات را از آنها داريم. چرا مدافعي مثل هادي عقيلي که بهترين مدافع گلزن ماست نبايد به تيم ملي دعوت شود. اميد ابراهيمي يکي از بهترين بازيکنان ايران است که به تيم ملي دعوت نمي‌شود و ما از بازيکنان مناسبي استفاده نمي‌کنيم. براي مثال در وسط زمين بازيکن مناسبي نداريم که دو تا پاس حساب شده دهد. بايد براي بهبود اين وضعيت محرم نويدکيا به تيم ملي دعوت شود و بايد با او صحبت کرد تا راضي شود به تيم ملي بيايد.

وي افزود: فکر مي‌کنم مشکل از خودمان است چرا که وقتي تمام اختياراتمان را به مربي تيم ملي واگذار مي‌کنيم بايد هم همين اتفاقات بيفتد. چرا که اين آقايان کشور ما را جهان سومي مي‌دانند که اصلا جالب نيست. سرمربي تيم ملي بايد پاسخگو باشد چرا که هنوز تيم ملي ما سرپرست نيز ندارد. هيچ کس هم در برنامه‌هاي مختلف تلويزيوني سرمربي تيم ملي را به چالش نمي‌کشاند و از کي روش اصلا سوالي نمي‌شود. وقتي بنده سرمربي تيم ملي بودم و به برنامه 90 آمدم هرگونه سوالي از بنده شد تمام سوالهاي جهان را از من پرسيدند اما از سرمربي فعلي تيم ملي چيزي پرسيده نمي‌شود.

مايلي کهن خاطر نشان کرد: ما در عرصه بين المللي نيز در فيفا و CAS ضعيف هستيم و کرسي‌هاي قوي نداريم و هيچ وقت نمي‌توانيم از حق خودمان دفاع کنيم و فقط در نهايت جريمه‌هاي سنگين مي‌شويم.

ديدار سپاهان و گهر را هزار تماشاگر در ورزشگاه فولادشهر تماشا کردند.
 
 
ورزشی

0 commenti:

Posta un commento