علی کریمی: اميدوارم در آينده اتفاقات خوبي بيفتد




در اين مدت خيلي‌ها به بنده محبت داشتند که جا دارد از آنها تشکر کنم. از مردم و جامعه هنرمندان گرفته تا خيلي‌هاي ديگر. همچنين از ارکان باشگاه گرفته تا تدارکات تيم. خيلي‌ها دوست داشتند که من برگردم و براي حل مشکل بوجود آمده تلاش کردند و به نوعي محبت خودشان را به من نشان دادند. نمي‌خواهم اسمي از کسي ببرم چون ممکن است نام برخي را از قلم بيندازم.

 سه‌هفته...طول مي‌کشد تا آماده شوم و به شرايط مطلوب برگردم. الان يک هفته‌اي از مصدوميتم گذشته، دو هفته ديگر بايد کار کنم تا آماده شوم. با اين اوصاف از نيم فصل دوم مي‌توانم بازي کنم چون فقط سه بازي تا پايان نيم فصل باقي مانده است.

 اميدوارم در آينده به لطف خدا و دعاي مردم اتفاقات خوبي بيفتد، هم براي مردم ,هم براي پرسپوليس، هم براي تيم ملي و هم براي خودم. همين.
 
 
 
علــــــــــــــــــــی کـــــــــــــــــریـــــــــــــــــمی

0 commenti:

Posta un commento