حجازي به خاطر رابطه‌ ي خوبم با قلعه‌نويي مرا نخواست


 
مربي پيشين تيم فوتبال استقلال با بيان اينکه ارزش يک بازيکن به کاپيتاني نيست، گفت: زماني که من در استقلال بازي مي‌کردم بازيکنان سر بازوبند کاپيتاني دعوا نداشتند و جايگاه هر بازيکني در تيم مشخص بود.
محمود فکري در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص مشکلاتي که در تيم استقلال براي بازوبندي ايجاد شده است، اظهار داشت: بازيکناني که الان براي بازوبندي دعوا مي‌کنند خودشان را يک لحظه جاي طرفداران استقلال بگذارند. ارزش مردم خيلي بيشتر از اين حرف‌هاست. اگر بازيکنان الان براي استقلال و مردم ارزش قائل نشوند قطعا در آينده نامي از آنها نمي‌ماند.
وي افزود: ارزش يک بازيکن به بازوبند نيست بلکه اين بازيکن است که به بازوبند شخصيت مي‌دهد. همانطور که امير قلعه نويي هم گفت بازوبند فقط يک تکه پارچه است و منش و رفتار بازيکنان به آن ارزش مي‌دهد.
فکري با تاکيد بر اينکه زمان حضورش در استقلال سر بازوبند دعوا نبوده است، گفت: نسل‌هاي قبل از ما تا حدودي سر بازوبند دعوا داشتند ولي دوران ما اصلا چنين بحث‌هاي مطرح نبود. قبل از آنکه من در استقلال کاپيتان شوم، جواد زرينچه بازوبند را مي‌بست. آن زمان جايگاه هر بازيکن کاملا مشخص بود.

مربي پيشين استقلال همچنين در خصوص بازگشت فرهاد مجيدي به استقلال خاطرنشان کرد: بازگشت فرهاد هم مي‌تواند خوب باشد و هم بد چون جدايي او از استقلال همراه با حاشيه بود و برگشتش هم باعث بوجود آمدن مسائل مختلفي شد. به عنوان يک استقلالي اميدوارم حضور مجيدي باعث به هم خوردن تمرکز تيم و ايجاد فشارهاي مختلف نباشد و اين بازيکن بتواند به استقلال کمک کند.
"شايد يکي از اهداف مجيدي از بازگشت به استقلال، خداحافظي با پيراهن اين تيم باشد". فکري با بيان اين مطلب يادآور شد: خود من از بازيکناني بودم که چند سال در استقلال بازي کردم و دوست داشتم با پيراهن اين تيم از فوتبال خداحافظي کنم. آخرين سالي که در استقلال بازي مي‌کردم ناصر حجازي سرمربي شد و او به خاطر اينکه با امير قلعه نويي روابط خوبي داشتم مرا نخواست.
فکري در پايان گفت: حجازي به سابقه من در استقلال توجهي نکرد در حالي که من 14 سال در اين تيم بودم و موهايم را در استقلال سفيد کردم! به هر حال الان که خودم را جاي فرهاد مجيدي مي‌گذارم دوست ندارم اين اتفاق هم براي او رخ دهد.

0 commenti:

Posta un commento