3 خبر از باشگاه پرسپوليس



يحيي گل‌محمدي دليل کنار گذاشتن حميد علي‌عسگر از پرسپوليس را نداشتن انگيزه اعلام کرد.

* با تصميم يحيي گل‌محمدي حميد علي‌عسگر هم در ليست فروش پرسپوليس قرار داده شد.

يحيي‌گل‌محمدي دليل اصلي کنار گذاشتن حميد علي‌عسگر از پرسپوليس را نداشتن انگيزه لازم در تمرينات اعلام کرده و گفته من نياز به بازيکني دارم که در تمرينات مانند يک بازي رسمي با انگيزه هرچه تمام‌متر حضور داشته باشد.

حميد علي‌عسگر نيز که پس از اين اتفاق بسيار ناراحت شده پس از تمرين امروز ضمن خداحافظي از بازيکنان پرسپوليس و جمع کردن وسايلش از کمدهاي مخصوص بازيکنان با چشماني اشکبار تمرين پرسپوليس را ترک کرد.

گل‌محمدي همچنين به ساير بازيکنان نيز هشدار داده که بايد در تمرينات با جديت کار خود را دنبال کنند.

* پس از درخواست ايمون زايد مبني بر جدايي از پرسپوليس و موافقت محمد رويانيان تفاهمنامه فسخ قرارداد ايمون زايد با پرسپوليس امروز امضا شد.

بنابراين تفاهمنامه زايد بايد بخشي از پول خود را که از پرسپوليس دريافت کرده پس بدهد. با اين حساب زايد رسماً امروز از پرسپوليس جدا شد و با رفتن اين بازيکن براي جذب يک بازيکن خارجي که گل‌محمدي در جناح چپ براي جذب اين بازيکن اعلام نياز کرده باز شده است.

قرار است تا روز شنبه پرسپوليسي‌ها با يک بازيکن خارجي به توافق برسند و براي جذب او اقدامات لازم را انجام دهند. البته در حال حاضر بازيکني از ستاره‌ سرخ بلگراد در تمرين پرسپوليس حضور دارد که اين بازيکن از لحاظ فني چنگي به دل نمي‌زند.

* مدت نقل و انتقالات نيم‌فصل فوتبال کشورمان روز شنبه به پايان مي‌رسد و پرسپوليسي‌ها قصد دارند تا جايگزين ايمون زايد را انتخاب و با او قرارداد امضا کنند.

همچنين يحيي گل‌محمدي قصد دارد پس از اتمام مدت نقل و انتقالات نيم‌فصل نيز يک بازيکن خارجي در پرسپوليس به خدمت بگيرد.

گل‌محمدي اعلام کرده با توجه به مجوزي که پرسپوليسي‌ها دارند دوست دارد بازيکن دوم و آزاد خارجي خود را سر فرصت جذب کند تا در آينده به کمک پرسپوليس بيايد.
 
 
ورزشی90

0 commenti:

Posta un commento