«محمدرضا زنوزی مطلق» سلطان وثیقه ها



پرونده اختلاس هــفــت هـــــــــزار مــیــلــیــارد تومانی سرمایه‌دار نامدار تبریزی "محمدرضا زنوزی مطلق" موقتا مختومه شد.

استدلال مسئولان طراز اول نظام این بود با طرح آن آبـــروئی برای نظام باقی نـــــمی ماند !!!

این اختلاس نجومی که بیش از دو برابر اختلاس قبلی (همان بزرگترین اختلاس تاریخ ایران) است با توصیه کتبی دفتر ریاست جمهوری صورت گرفته و پای احمدی نژاد و مشائی در آن گیر است. وی از اعضای بانفوذ تیم اسفندیار رحیم مشائی است.



محمدرضا زنوزی مطلق ، چهره ای كه با فعالیت فولادی و فوتبالی شناخته می شود، هم اكنون مـــــالــــکِ حدود ده مجموعه بــــزرگ و عـظـیـم اقتصادی می باشد كه در عرصه فوتبال نیز فعال است و باشگاه گسترش فولاد متعلق به وی می باشد.



شركت سرمایه گذاری گسترش فولاد تبریز

مجتمع فولاد بناب

مجتمع فولاد عجب شیر

كارخانجات گروه صنعتی درپاد تبریز

گروه كارخانجات یاقوت صنعت تبریز

گروه صنعتی توانگران سهند

كارخانه بنیان دیزل تبریز

گروه صنعتی الماس تبریز

مركز آموزش سرمایه گذاری فولاد گستر كوثر

موسسه فرهنگی ورزشی گسترش فولاد تبریز

گروه صنعتی ایران خودرو تبریز

هواپیمایی آتا ایر

بــــخــــشــــی از اموال گروه وی می باشند !!!



فرد مذكور كه از بدهكاران سیستم بانكی می باشد، با برقراری ارتباط ویژه با برخی از مسئولان ملی و محلی، توانسته هم به روند گسترش فعالیتهای خود در دریافت وام ها ادامه دهد و هم شركتهای جدیدی را تصاحب كند.



جالب اینجاست كه گفته می شود دسترسی این فرد به محمود احمدی نژاد سهل تر از برخی وزرای كابینه است و وی به راحتی می تواند با رییس دولت ملاقات و دستورهای عجیب درباره خود را دریافت نماید و احمدی نژاد برای افتتاح كارخانجات وی در آذربایجان، شخصا به آنجا سفر می كند.

0 commenti:

Posta un commento