گل‌محمدي: مي‌توانستيم 6 گل بزنيم


 
يحيي گل‌محمدي معتقد است، پرسپوليس مي‌توانست با اختلاف بيشتري فجر سپاسي را شکست دهد.
سرمربي پرسپوليس پس از پيروزي تيمش برابر فجر سپاسي در نشست خبري اظهار کرد: بازي خيلي خوبي را انجام داديم. خيلي خوب بازي را شروع کرديم. در سه بازي گذشته عادت خوبي داشته‌ايم که بازي‌ها را خوب شروع کرده‌ و خيلي زود هم به گل رسيده‌ايم. در ادامه بازي را کنترل کرديم.


وي افزود: بعد از اين‌که دو گل به ثمر رسانديم، مي‌توانستيم تعداد گل‌هاي خود را بيشتر کنيم و با 5 – 6 گل بازي را ببريم. شکست دادن فجر کار سختي است. اين تيم بازيکنان دونده‌اي دارد. اين پيروزي را به هواداران تقديم کرده و به بازيکنان هم تبريک مي‌گويم؛ چرا که امروز خيلي خوب بازي کردند و يکي از روزهاي خوب‌شان بود. اميدوارم در ادامه فصل با همين روند به کار خود ادامه دهيم.


گل‌محمدي درباره برگزاري اين بازي در ورزشگاه حافظيه گفت: جا دارد از همه عواملي که ورزشگاه را براي اين بازي آماده کرده بودند، تشکر کنم. آنها واقعا زحمت کشيده بودند.


سرمربي پرسپوليس درباره خراب شدن موقعيت‌هاي مسلم گلزني اين تيم در نيمه دوم گفت: زدن دو گل هم خوب است اما ايجاد چند موقعيت صددرصد در هر بازي کار سختي است. متاسفانه شايد امروز روز خوب مهاجمان ما نبود. يک روز مثل بازي با ملوان فرصت‌هايمان تبديل به گل مي‌شود، يک روز هم مثل بازي گذشته با نفت اين توپ‌ها به گل نمي‌رود.


وي درباره عملکرد مارکو پروويچ در اين بازي گفت: او يکي از بهترين بازيکنان زمين بود و با اين‌که براي اولين بار در تيم بازي مي‌کرد، خيلي خوب خود را با تيم وفق داده بود. از او به خاطر بازي خوبش تشکر مي‌کنم.


گل‌محمدي در پاسخ به اين سوال که به نظر مي‌رسد با عملکرد خوب اين بازيکن در بازي‌هاي بعد براي انتخاب ميان او و پولادي مشکل داشته باشيد، گفت: به هر حال ما دو بازيکن آماده داريم که هر کدام خصوصيات منحصر به فردي دارند و در طول فصل مي‌توانيم از توانايي‌هايشان استفاده کنيم. بايد يک نيمکت قوي داشته باشيم که خوشبختانه داريم.


سرمربي پرسپوليس همچنين درباره قضاوت محسن قهرماني در اين بازي گفت: از او تشکر مي‌کنم. در صحنه‌اي که روي رضايي خطا شد، فکر مي‌کردم که آن خطا پنالتي بوده اما به هر دليل پنالتي گرفته نشد. طبيعي است که وقتي مربي کنار زمين از اتفاقي ناراحت مي‌شود، اعتراض مي‌کند.


وي در پايان گفت: از زماني که به پرسپوليس آمده‌ام، هم به لحاظ فني و هم به لحاظ روحي – رواني روي بازيکنان کار کرديم. آنها در شرايطي بودند که نمي‌توانستند خودشان را به خوبي نشان دهند. در نيم فصل اول امتيازهاي زيادي عقب افتاديم که خوشبختانه بازي به بازي اين عقب‌افتادگي جبران مي‌شود.


90varzeshi

0 commenti:

Posta un commento