پرویز پرستویی:به نقل قولی از عزت‌الله انتظامی که «من خجالت می‌کشم در این سینما کار کنم»



پرویز پرستویی گفت: در سال جاری پیشنهادات بسیاری داشته‌ام و می‌توانم بگوییم پرکار‌ترین هنرپیشه بیکار هستم. این بازیگر سینما که در جمع دانشجویان دانشگاه تبریز سخن می‌گفت، ادامه داد: در حال حاضر بیش از ۲۵ سناریو بر روی میز کاری‌ام است اما هیچ رغبتی برای بازی در آنها ندارم.



وی با اشاره به نقل قولی از عزت‌الله انتظامی که «من خجالت می‌کشم در این سینما کار کنم» خاطرنشان کرد: با این حرف دیگر حرفی برای من باقی نمی‌ماند.



پرستویی افزود: من تکلیف خودم را برای بازی روشن کرده‌ام بنابراین در انتخاب سناریو به زوایه‌های مختلف کار فکر می‌کنم و معتقدم در اجراء باید حرفی برای گفتن داشته باشم.



وی گفت: امسال که سهل است اگر تا ده سال دیگر فیلمی در چهارچوب باورهایی که دارم، پیشنهاد نشود کار نمی‌کنم.

0 commenti:

Posta un commento