/ اگر مربي بودم کريمي را تا 40 سالگي بازي مي‌دادم



90: فردا (سه‌شنبه) دو تيم احياء شده نفت و پرسپوليس در حالي به مصاف هم مي‌روند که هر دو نياز مبرمي به سه امتياز اين بازي دارند. نفت مي‌خواهد خودش را از قعر جدولي جدا کند و پرسپوليس نيز تلاش مي‌کند از ميانه جدول به جمع بالانشينان برسد. گفت و گوي نود را با روح‌اله عرب کاپيتان آباداني‌ها بخوانيد:

علي مسعودي



90: بالاخره روي دور برد افتاديد؟‌



من قبلا هم گفته بودم که اگر دو برد پياپي کسب کنيم روي غلتک مي‌افتيم و مي‌توانيم بردهايمان را تکرار کنيم.



90: تيم احياء شده نفت به مصاف تيم احياء شده پرسپوليس مي‌رود. نظرت در اين باره چيست؟‌



کاملا همينطور است و هر دو تيم روز سختي را در پيش دارند. من به بازيکنان گفتم 17 فينال داريم . بازي‌هاي حذفي براي ما حکم مسابقات تدارکاتي را دارد و زياد به فکر آن نيستم.



90: يک موقع 6 تايي نشويد؟



حرف‌هاي خنده‌دار نزنيد. هنوز به آنجا نرسيديم 6 تايي شويم. آن نتيجه هم يک اتفاق بود و ملواني‌ها بازي را بعد از دو گل رها کردند.



90: از خريدهاي نيم فصل راضي هستيد؟‌



با آمدن چند بازيکن تيم‌ ما جان گرفته. به خصوص آمدن کعبي وزن تيم نفت را بالا برده .



90: خيلي‌ها مي‌گويند کعبي تمام شده است؟



اصلا اينطور نيست و کعبي هنوز 27 سالش است. راه رفتن کعبي هم براي نفت يک نعمت است و روحيه‌اي که او به تيم مي‌دهد به نفع ما تمام مي‌شود. بعضي از بازيکنان بودنشان براي هر تيمي غنيمت است، مثل علي کريمي . باور کنيد اگر من سرمربي بودم به علي کريمي تا 40 سالگي بازي مي‌دادم. فرهاد مجيدي هم همين شرايط را دارد.



90: راستي بازوبند را به کعبي هديه مي‌دهي؟



من بايد 4 سال پيش کاپيتان نفت مي‌شدم. ولي با همه اين تفاسير حاضرم بازوبند را به کعبي بدهم چون او پيش از 70 بازي ملي دارد و چند سال است که در ليگ برتر بازي مي‌کند.



90: ظاهرا در آبادان براي دايي حاشيه درست کرده‌‌اند؟‌



هواداران از اول بازي او را تشويق کردند و کسي هم به او توهين نکرد. فقط من شنيدم با چند خبرنگار درگيري لفظي پيدا کرده ولي در کل نظرم اين است که دايي اسطوره فوتبال ايران است و اگر کسي به او توهين کند به فوتبال ايران توهين کرده. من دايي را قبول دارم و راضي نيستم به او اهانت شود.



0 commenti:

Posta un commento