يحيي گل‌محمدي: اتفاقي نمي شوددر دو بازي 8 گل زد!


سرمربي پرسپوليس گفت: زدن هشت گل در دو بازي قبل اتفاقي نبود. از پرسپوليس بيشتر خواهيم شنيد و مي‌خواهيم با ادامه روند خوب خود برابر تيم سرسخت فجر به پيروزي برسيم.
يحيي گل‌محمدي درباره انتخاب قطعي خود به عنوان سرمربي پرسپوليس گفت: در اين مدت با توجه به وضعيت ژوزه بلاتکليف بوديم. البته به عنوان مربي با اختيارات سرمربي فعاليت مي‌کردم تا وضعيت روشن شود و حالا با توجه به اين‌که ژوزه ايران را ترک کرده و اين مساله به فيفا هم اعلام شده است، فعاليت خودم را به عنوان سرمربي تيم دنبال مي‌کنم. در اين ميان از اعتماد رويانيان، اعضاي هيات مديره و کميته فني هم تشکر مي‌کنم که همه گونه حمايتي انجام دادند و هيچ کمبودي نداشتيم.
وي در ارزيابي خود از شرايط حال حاضر سرخپوشان گفت: ما به دنبال تغييرات مثبت هستيم و روند تيم اين را نشان داد. وقتي تغييرات مثبت باشد، نتيجه هم به دنبال آن مي‌آيد. يک نيم فصل را از دست داده‌ايم. نيمه دوم ليگ را در حالي آغاز کرديم که در مکان دوازدهم جدول قرار داشتيم. دو هفته است که تيم را تحويل گرفته‌ام. در اين مدت چند روزي هم شرايط جوي نامناسب بود.
سرمربي سرخپوشان ادامه داد: در دو بازي اخير 8 گل زده‌ و موقعيت‌هاي گل زيادي را هم از دست داديم. اين عدد از نظر فني حرکت روبه‌جلو است و به اين دليل از عملکرد بازيکنان راضي هستم. در حال حاضر آن‌چه باعث مي‌شود، به ادامه اين روند اميدوار باشيم، انسجام، همدلي و جو خوبي است که بر مجموعه حاکم است. انتظارات از مجموعه بالاست ولي اين انتظارات بايد معقول و منطقي باشد. اين تيم در آينده حرف‌هاي زيادي براي گفتن خواهد داشت.
گل‌محمدي درباره بازي با نفت آبادان گفت: فيلم بازي را چند بار ديدم. در نيمه دوم به دنبال کنترل بازي بوديم. دو، سه موقعيت خوب هم در اين نيمه داشتيم که از دست رفت. يک پنالتي هم براي ما نگرفتند که مي‌توانست نتيجه را تغيير دهد. قضاوت داور در نتيجه تاثيرگذار بود. البته اگر موقعيت‌ها را از دست نمي‌داديم، شرايط اين‌طور نمي‌شد.
وي ادامه داد: از نظر ساختار دفاعي شرايط خوبي داشتيم؛ چرا که آنها در طول بازي سه توپ روي دروازه ما آوردند که البته دو توپ گل شد و روي اين مساله کار مي‌کنيم. با همت و اراده‌اي که از بازيکنان مي‌بينم همه چيز درست خواهد شد.
سرمربي پرسپوليس درباره فشارهايي که قبل از بازي‌هاي اين تيم از سوي حريفان به داوران وارد مي‌شود، گفت: درباره داوري به اندازه کافي حرف زده شد و نمي‌خواهم، بيشتر صحبت کنم. واقعا اميدوارم با اين جوسازي‌ها برخورد شود. از اظهارنظر صريح عسگري که اعلام کردند، يک پنالتي به سود ما اعلام نشده و قرار است با فضاسازي‌هاي قبل از بازي برخورد شود، هم تشکر مي‌کنم. اعتقاد دارم داوران در طول بازي و پس از آن تحت فشار هستند. اخلاقي و حرفه‌اي نيست که بخواهيم قبل از بازي‌ها براي تاثير روي عملکرد داوران و تغيير آن به سود خودمان آنها را تحت فشار بگذاريم. کاري که متاسفانه از حريفان پرسپوليس سرمي‌زند.
گل‌محمدي که با سايت باشگاه گفت‌وگو مي‌کرد، در ادامه با اشاره به بازي با فجر افزود: ياوري مربي کاربلد و باتجربه‌اي است. فجر هم تيمي سرسخت، دونده و جنگنده است ولي اميدواريم با ادامه روند خوبي که آغاز کرده‌ايم با پيروزي برگرديم. در دو بازي قبلي 8 گل زده‌ايم که اتفاقي نبود. گل‌هاي ما هم از روي حرکات در عمق و هم از روي حرکت از جناحين به ثمر رسيد اما از روي ضربات شروع مجدد به گل نرسيديم که بايد روي آن کار کنيم. به طور کلي گل‌ها نشان مي‌دهد هم به خوبي موقعيت‌سازي مي‌شود و هم مهاجمان به خوبي خود را در موقعيت قرار مي‌دهند. عناصر خوبي هم داريم که مي‌توانيم روي ضربات ايستگاهي خطرساز باشيم.
سرمربي پرسپوليس در پايان درباره شرايط همکارانش گفت: آقاي حسيني قراردادش را ثبت کرده است. کريم باقري هم خالصانه آمده و کمک مي‌کند. قرار است قرارداد آقايان ادموند بزيک و چيذري هم به ثبت برسد.

0 commenti:

Posta un commento