از پرسپوليس پيشنهاد رسمي دارم



پيشنهاد باشگاه پرسپوليس به باشگاه ما رسيده اما من نمي‌توانم با مسئولان اين تيم مستقيما مذاکره کنم



بعد از جذب رضا حقيقي، مسئولان پرسپوليس از خريد يكي دو هافبك ديگر در بازار نيم‌فصل خبر داده بودند و حالابا صحبت‌هايي كه قاسم حدادي‌فر انجام داده به نظر مي‌رسد يكي از بازيكنان مد نظر سرخپوشان اين هافبك ملي‌پوش ذوب‌آهن است.



به نقل از زندگي‌نيوز، قاسم حدادي‌فر بعد از پايان مصدوميت از ناحيه گونه چند هفته‌اي است که در ترکيب ذوب قرار مي‌گيرد و در خط مياني اين تيم اصفهاني دوران خوب گذشته را تکرار مي‌کند. حدادي‌فر درباره شرايط اين روزهاي ذوب‌آهن مي‌گويد: «در هر 5 بازي گذشته مستحق برد بوديم و خيلي خوب بازي کرديم. همه بازي‌ها هم از حريفان جلو افتاديم ولي دو بازي را باختيم و ? تا را مساوي کرديم. واقعا خيلي راحت گل مي‌زنيم اما نمي‌دانم چه مي‌شود و چه اتفاقي مي‌افتد که گل مي‌خوريم. اگر اين مشکل را برطرف کنيم بدون شک نيم‌فصل دوم را مقتدرانه آغاز مي‌کنيم.»







اين هافبک 29 ساله از پيشنهاد رسمي پرسپوليسي‌ها براي خودش خبر مي‌دهد: «پيشنهاد باشگاه پرسپوليس به باشگاه ما رسيده اما من نمي‌توانم با مسئولان اين تيم مستقيما مذاکره کنم. من با باشگاه ذوب قرارداد دارم و حرفه‌اي هم نيست که با تيم ديگري بدون هماهنگي باشگاه حرف بزنم. هر چه قسمت باشد‌‌ همان مي‌شود اما من هم منتظر مذاکرات دو باشگاه پرسپوليس و ذوب‌آهن هستم تا ببينم تکليفم چه مي‌شود.»



حدادي‌فر درباره احتمال پرسپوليسي شدنش مي‌گويد: «در اين‌باره نمي‌توانم حرفي بزنم اما تمام تمرکزم را گذاشته‌ام روي موفقيت ذوب در ديدار مقابل ملوان. تنها مي‌توانم بگويم اين آخرين فصلي است که براي ذوب‌آهن بازي مي‌کنم.»

0 commenti:

Posta un commento