رييــس در اوين!


گزارش ویژه:عزیز ،کفیل کفاشیان شد/رییس را رفتنی بدانید

کفاشیان معتقد است که به عنوان مطلع به دادسرای اوین رفته اما برای مطلع هیچگاه قرار صادر نمی شود مگر آن که در بازجویی و تحقیق مشخص شود که مطلع می تواند متهم هم باشد.
همين چهار، پنج روز پيش بود كه خبر رسيد «كريم صفايي»‌ رييس بركنار شده فدراسيون تيروكمان دستگير شده و بازداشت وي به دليل تخلفاتي است كه پس از بركناري‌اش براي تعليق فدراسيون در مجامع بين‌المللي انجام شد. بعد از اين اتفاق وزارت ورزش حواسش بود كه اخبار و حاشيه‌هاي بيشتري درباره صفايي در رسانه‌ها منتشر نشود، با اين حال اين اولين و آخرين بازداشت يك رييس فدراسيون نبود و بعدازظهر ديروز يكي از سايت‌هاي خبري، خبر از بازداشت يكي از مسوولان بلندپايه فدراسيون فوتبال داد كه كسي جز علي كفاشيان را به ذهن متبادر نمي‌كرد. گفته مي‌شد او براي تفهيم اتهام يا آگاهي و مباشرت در تخلفات مالي مشاور عالي خود، راهي دادسراي اوين مستقر در زندان اوين شد.



بازداشت مشاور سابق



حدود يك ماه پيش بود كه خبر رسيد «ش- د» مشاور سابق رييس فدراسيون فوتبال در دوره قبل به دليل تخلفات و فساد مالي بازداشت شده است. بازداشتي كه با اعترافات احتمالي او همراه و پاي خيلي‌ها را به ماجرا كشانده است. شايعه شد اين شخص در اعترافات خود مدعي شده رييس فدراسيون از كارهاي او آگاه و در جريان بوده است. اعترافي كه بهانه‌اي براي اين شايعه شد كه احتمالا رييس هم احضار خواهد شد تا توضيحاتي را ارايه كند. جرايم مالي آقاي مشاور به حدي بود كه زمزمه مي‌شد كاميوني از البسه تيم‌هاي ملي در ميدان منيريه را به فروش رسانده و حالا بايد درباره آنها جواب دهد.



رييس به اوين رفت



روز گذشته يكي از اهالي فدراسيون كه تمايل زيادي به افشاي هويتش نداشت با اصرار به حفظ حرمت و آبروي افراد گفت: 72 ساعت قبل رييس فدراسيون را به دادگاه اوين احضار كردند تا توضيحاتي را درباره تخلفات مشاور بركنار شده‌اش بدهد. احضاري كه باعث شد رييس با چند نفر از مسوولان فدراسيون و سازمان ليگ درباره آن مشورت و راهنمايي بگيرد. با اين حال او ظهر ديروز راهي اين دادسرا در شمال تهران شد تا تفهيم شود كه آيا از تخلفات مشاورش باخبر بوده يا خير؟ كفاشيان صبح ديروز حوالي ساعت 9 به ساختمان فدراسيون و طبقه چهارم رسيد تا با انجام كارها و امضاي نامه‌هاي ضروري راهي دادگاه شود. راننده او حوالي ظهر چندصد متر بالاتر از كوچه فدراسيون به اوين رسيد و گفته مي‌شود تا حوالي ساعت شش بعدازظهر در آنجا بود. رييس پس از خروج از مجتمع قضايي اوين تاكيد كرد؛ اين حق قانوني قوه قضاييه است كه سوال كند و ما هم بايد پاسخ دهيم. به همين دليل به مجتمع قضايي آمد تا رفع شبهه شود.

(سایت گل)

0 commenti:

Posta un commento