باقري: به هيچ وجه روي نيمکت نمي‌نشينم



کاپيتان پيشين تيم فوتبال پرسپوليس گفت: من فکر نمي کنم حضورم در پست مدير فني تداخلي با پست آقاي علي پروين داشته باشد که بخواهم با ايشان جلسه اي برگزار کنم.
کريم باقري در گفتگو با مهر در خصوص غيبتش در بازي روز يکشنبه تيم هاي فجرسپاسي شيراز و پرسپوليس بيان کرد: متاسفانه به دليل انجام برخي از کارهاي شخصي نتوانستم پرسپوليس را در سفر به شيراز همراهي کنم. با آقا يحيي هم صحبت کردم و پرسيدم اگر در اين سفر غايب باشم مشکلي ايجاد نمي شود که ايشان هم گفتند نه. انشاءالله در بازيهاي بعدي در خدمت تيم هستم.

باقري در پاسخ به اين سئوال که آيا تصميمش را بعد از فرصت 48 ساعته اي که از باشگاه خواسته بود بالاخره اعلام خواهد کرد گفت: من اصلا نگفتم بعد از 48 ساعت تصميمم را اعلام مي کنم نمي دانم اين خبر به چه علت توسط برخي رسانه ها اعلام شد.

کاپيتان پيشين تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص اينکه بالاخره چه زماني قراردادش را با پرسپوليس امضا مي کند به خبرنگار مهر گفت: عجله اي براي ثبت قرارداد ندارم بهتر است اول برادري مان را به پرسپوليس ثابت کنيم. ضمن اينکه فعلا لزومي به ثبت قرارداد نيست.

وي تصريح کرد: نه قصد دارم روي نيمکت بنشينم و نه مي خواهم براي تيم بازي کنم. پس عجله اي براي ثبت قرارداد وجود ندارد. به هر حال من افتخارمي کنم که در کنار پرسپوليس هستم و مي خواهم بدون هيچ منتي براي پرسپوليس کار کنم. چون اين پرسپوليس است که براي اين حضور به من منت گذاشته است.

باقري در خصوص اينکه آيا در صورت قبول کردن عنوان مدير فني جلسه اي با علي پروين خواهد داشت يا نه تصريح کرد: متاسفانه در چند وقت اخير برخي تلاش کردند تا نشان دهند بين من و علي آقا اختلافاتي وجود دارد درحالي که هيچ اختلافي نيست من هيچ مشکلي با ايشان ندارم و بعيد مي دانم ايشان هم با من مشکلي داشته باشد.

باقري افزود: علي آقاي پروين بزرگ من و تمام بچه هاي پرسپوليس هستند و احترامشان بر من و تک تک پرسپوليسي ها واجب است اما در خصوص پست مدير فني آقاي رويانيان و آقا يحيي با من صحبت کردند و من هم فکر مي کنم در اين خصوص تصميم گيرنده آنها هستند.

باقري در مقابل اين سئوال که به هر حال علي پروين از سوي باشگاه مدير فني اعلام شده ولي باشگاه نمي تواند توامان دو مدير فني داشته اظهار داشت: آنطور که آقاي رويانيان به من گفتند علي آقاي عضو کميته فني باشگاه پرسپوليس است نه مدير فني. از اين رو فکر نمي کنم باشگاه دو مدير فني داشته باشد چون آقاي پروين طبق چيزي که آقاي رويانيان به من گفتند فقط جزو5-6 نفر عضو کميته فني هستند.

وي در ادامه گفت: در مجموع فکر نمي کنم مشکلي دراين خصوص وجود داشته باشد چرا که همانطور که گفتم علي آقا بزرگ ما هستند و من مثل فرزند ايشان مي مانم. انصافا هم تاکنون با هم مشکلي نداشته ايم.

کريم باقري در پايان در خصوص رويارويي پرسپوليس و فجرسپاسي شيراز در بازي فردا گفت: همانطور که گفتم نتوانستم پرسپوليس را در بازي فردا همراهي کنم چون به هيچ وجه قصد ندارم روي نيمکت بنشينم اما اميدوارم بچه ها از شيراز با يک پيروزي شيرين و دسته گلي بزرگ به تهران برگردند.

0 commenti:

Posta un commento