حقيقي: آرزو داشتم علي کريمي را از نزديک ببينم



هافبک تيم فوتبال پرسپوليس گفت: هميشه دوست داشتم از نزديک علي کريمي را از نزديک ببينم و خوشحالم که همبازي او شدم.

رضا حقيقي پس از اولين بازي خود با پيراهن پرسپوليس در گفت‌وگو با فارس صحبت هاي زير را مطرح کرد:

* درخصوص بازي مقابل ملوان نظرت چيست؟

همانطور که قبلاً تصور مي‌کردم بازي بسيار سختي را مقابل ملوان انجام داديم اما با توجه به اينکه اولين بازي بود که با لباس پرسپوليس به ميدان رفتم از عملکرد خودم راضي هستم. بعد از مصدوميتي که گريبان‌گير من شد سه ماه گذشت تا در بازي مقابل ملوان با پيراهن پرسپوليس به ميدان رفتم و خدا را شکر توانستم روسفيد بيرون بيايم.

* آيا استرس هم داشتي؟

بله،کمي استرس داشتم. در تيمي مثل پرسپوليس بازي کردن سخت است اما خدا را شکر از آن چيزي که فکر مي‌کردم بهتر بازي کردم و وظايف يک هافبک دفاعي را با سعي و تلاش به خوبي انجام دادم. يکي از مهمترين موضوعات براي من اين بود که گل نخورديم.

* پس از خودت راضي هستي؟

فقط در بازي اول بله، يعني مطمئن باشيد با کمک خدا در بازي‌هاي آينده بهتر و راحت‌تر باز خواهم کرد. عجله نکنيد من تازه يک بازي براي پرسپوليس انجام دادم و خوشبختانه کنار بازيکنان بزرگ بد نبودم.

* وقتي کريمي تعويض شد، به سمت او رفتي و به وي خسته نباشي گفتي،‌چرا؟‌

5سال پيش آرزو داشتم کريمي را از نزديک ببينم اما خدا را شکر شرايط طوري شد تا با علي کريمي همبازي شدم. خيلي خوشحالم که فوتبالم را در کنار کريمي مي‌گذرانم و قطعاً هر روز از او چيزهاي زيادي را از لحاظ اخلاقي و فني ياد خواهم گرفت. مطمئن باشيد هرچيزي را که از کريمي ياد بگيرم در آينده فوتبال من به دردم مي‌خورد و کمک مي‌کند تا به هدفم برسم.

* قبول داري اول راه هستي و هنوز کار زياد داري؟

صد در صد، غرور زياد دشمن من خواهد بود، اگر شرايطم را در فجر سپاسي ورقي بزنيد در بهترين شرايط خودم را وفق دادم. چون اهل غرور و خودستايي نيستم. هرچه دارم و ندارم از بالا سري است و هيچ وقت بدون توکل به او به ميدان نمي‌روم. خودم هيچي نيستم که غرور، من را اسير کند، در فجرسپاسي هم خدا را شکر هر بازي بهتر از روز گذشته بودم و در پرسپوليس هم تازه اول راه هستم. بايد جاي پايم را در پرسپولس سفت‌تر کنم و به خواسته‌هايم برسم. مي‌خواهم آنقدر خوب باشم تا در بهترين شرايط وارد تيم ملي شوم و مثل فجرسپاسي که برايم راه را براي تيم ملي باز کرد، باز هم اين موضوع را تکرار کنم. براي آينده فوتبالي‌ام برنامه‌هاي زيادي دارم که انشالله به موقع‌اش به آنها خواهم رسيد.

* فکر مي‌کردي شش گل به ملوان بزنيد؟

راستش را بخواهيد ملوان بدون شک يکي از بهترين تيم‌هاي ايران است، فکر کردن زدن شش گل به اين تيم سخت بود اما چاره‌اي جز برد نداشتيم بالاخره تيم ما از فرصت‌هاي خود با يک فوتبال منطقي به بهترين نحو استفاده کرد اما براي رسيدن به فينال راهمان سخت است ولي ترسي نداريم. ما بايد در برابر نفت هم همينطور ظاهر شويم و شما شک نکنيد بازي به بازي با کادر فني بهتر خواهيم شد و باز هم انشالله اگر خدا بخواهد اين نتايج را تکرار خواهيم کرد.

ورزشی90

0 commenti:

Posta un commento