به خدا قسم مايلي کهن در گهر خودزني مي‌کند



مديرعامل باشگاه استيل‌آذين گهر دورود، گفت: حق مسلم ماست که در لرستان بازي کنيم، چون ورزشگاه شهر ما از خيلي از ورزشگاه‌هاي ليگ برتري استانداردتر است.



رضا آيت‌الله‌زاده در گفت‌وگو با ايسنا، درباره وضعيت اين روزهاي باشگاه استيل‌آذين گهر دورود گفت: پس از بازي با سپاهان از نظر فني و روحي خيلي خوب کار مي‌کرديم، اما کمي بد شانسي و کمي هم محبت داوران شامل حال ما مي‌شود که نتيجه‌ نمي گيريم! البته اميد ما به نيم فصل دوم است، چون در تعطيلات نيم فصل مي‌توانيم بازيکن جديد بگيريم. مسئولان هم قول داده‌اند که در امر ميزباني کمک‌مان کنند. حق مسلم ماست که در لرستان بازي کنيم. ورزشگاه ما از خيلي از ورزشگاه‌هاي ليگ برتري مثل دستغيب شيراز استانداردتر است.



وي ادامه داد: اگر مي‌گويند اسکوربورد ورزشگاه ما خراب است و نورش مشکل دارد، اين دو ايراد را ورزشگاه تختي هم دارند. بنابراين ايرادها غير منطقي هستند. درست است که ورزشگاه ما کمي مشکل دارد، اما با کمي مساعد و همفکري حل مي‌شوند. ببينيد اکنون ما چه مصيبتي مي‌کشيم! اين همه آدم از لرستان مي‌آيند و پس از بازي خسته و درمانده باز مي‌گردند. اگر آن جا سه هزار طرفدار داشته باشيم داور ديگر جرات نمي‌کند پنالتي اشتباه بگيرد. براي تيمي مثل ما سه امتياز مي‌تواند خيلي تاثيرگذار باشد و جايگاه ما را کلي تغيير دهد.



مديرعامل باشگاه استيل‌آذين گهر دورود که به دليل فشار کاري و مشکلات عصبي در بيمارستان به سر مي‌برد، همچنين گفت: نمي‌دانم چه مشکلي هست که مسئولان قبلي باشگاه ما را رها نمي‌کنند؟ آنها تيم را ناسالم بسته‌اند و هر روز هم برايمان مشکل‌ تراشي مي‌کنند. مي‌گويند وضعيت باشگاه هيچ فرقي با گذشته نکرده است، در حالي که قبلا تيم با اتوبوس سفر مي‌کرد و در مسافرخانه مي‌خوابيد ولي حالا با هواپيما مي‌رود و در بهترين هتل‌ها اقامت مي‌کند. چرا اين حرف‌ها را مي‌زنند که ما از شنيدنشان مريض شويم؟ آيا اين حرف‌ها تنش ايجاد نمي‌کند؟ آيا خدا را خوش مي‌آيد که چنين حرف‌هايي زده شود؟



وي در ادامه با لحني جدي‌تر گفت: قبلا هم گفته‌ام که اگر آقايان به اين اذيت کردن‌هايشان ادامه دهند پرونده‌شان را افشا مي‌کنم. آنها با يک دروازه‌بان خارجي قراردادي 110 هزار دلاري بسته‌اند که فقط يک بازي هم انجام داده و بعد به فيفا شکايت کرده است. اين قرارداد در حالي بسته شده که تيم در وضعيت بد اقتصادي بود و مساله ارز هم در کشور با مشکل مواجه بوده است. پول قرارداد 330 ميليوني با يک بازيکن خارجي که يک بازي انجام داده کجا رفته است؟ همچنين با کسي قرارداد بسته‌اند که حتي در ليگ يک بازي هم نکرده است و حالا در ليگ برتر بازي مي‌کند! دليلش هم اين است که با فلان شخص نسبت فاميلي داشته است! ما هم در نهايت مجبور شديم 150 ميليون تومان به آن گلر ارمني بدهيم که برود و با بي‌عقلي مسئولان قبل باشگاه خوش باشد.



آيت الله زاده در ادامه با تمجيد از سرمربي جديد تيمش گفت: به خدا قسم مايلي کهن در گهر خودزني مي‌کند. من به اين واقعيت رسيده‌ام که او براي آدم‌هايي آبرودار از آبرويش مايه مي‌گذارد. تازه او به من دلداري مي‌دهد. در دو بازي گذشته واقعا حقمان باخت نبود. متاسفانه در چند بازي قبل وضعيت داوري خيلي بد بود. آن وقت مي‌گويند که نبايد اين حرها را بزنم، چرا نبايد بگويم؟ اگر اشتباه مي‌کنم، مدرک بياورند و اگر درست مي گويم، اصلاحش کنند.



وي در پايان گفت: خوشبختانه يا بدبختانه مسئولان قبلي جاي خالي براي گرفتن بازيکن خارجي نگذاشته‌اند. ما اکنون سه بازيکن اروپايي داريم. پنج جاي خالي داريم که مي‌توانيم آنها را پر کنيم. وقتي يک مدير تيمي را تحويل مي‌گيرد دستش باز است که آن را درست کند، ولي من بايد گذشته تيم را هم درست کنم.

1 commenti:

Anonymous ha detto...

vaghean ham khod zani mikone :D

Posta un commento