شک نکنيد که پرسپوليس قهرمان حذفي مي شود


سرمربي تيم فوتبال ملوان بندرانزلي با بيان اينکه شکست 6 بر صفر برابر پرسپوليس در تاريخ اين باشگاه بي سابقه بوده است گفت: شک نداشته باشيد که پرسپوليس قهرمان جام حذفي خواهد شد.

محمد احمدزاده که پس از شکست 6 بر صفر عصر امروز چهارشنبه تيمش در رقابت هاي جام حذفي در محل سالن کنفرانس خبري ورزشگاه آزادي با خبرنگاران گفتگو مي کرد ضمن بيان اين مطلب افزود: چه کسي فکر مي کرد که ما با اين نتيجه به پرسپوليس ببازيم؟ بازيکنان ما بعد از اينکه گل زودهنگامي را دريافت کردند تمرکزشان را از دست دادند.



وي با بيان اينکه اين اتفاق در تاريخ ملوان بي سابقه بوده است گفت: شکستي جزيي از ورزش است اما اين باخت واقعيت تيم ملوان بود و در هيچ زماني چنين اتفاقي براي ما رخ نداده بود. من از همه مردم انزلي و طرفداران ملوان در سراسر کشور عذرخواهي مي کنم و اميدوارم در رقابت هاي ليگ برتر بتوانيم اين شکست را جبران کنيم.



محمد احمدزاده که در اين نشست با خبرنگاري در مورد اظهارات گذشته اش دقايقي مجادله داشت پيرامون اتفاقات اخيري که در مورد باشگاه اش رخ داده است گفت: من از قبل گفته بودم که فشارهاي زيادي روي ملوان است که تا همين امروز صبح هم ادامه داشت. با اين حال نمي خواهم کسي را متهم کنم.



سرمربي تيم فوتبال ملوان به خطايي که مشکوک به پنالتي بود اشاره کرد و گفت: زماني که ما دو بر صفر از حريف عقب بوديم درون محوطه جريمه پرسپوليس روي پويا نزهتي خطايي صورت گرفت که از ديد من پنالتي بود. شايد اگر آن پنالتي به گل تبديل مي شد نتيجه ديگري رقم مي خورد. با اين حال از زماني که من به ملوان آمده ام اين هفتمين پنالتي است که داوران نمي گيرند.



احمدزاده نقش هواداران پرسپوليس در اين پيروزي را پررنگ ترين عامل معرف کرد و گفت: مطمئن باشيد که هواداران پرسپوليس بيشترين نقش را در اين پيروزي داشتند و اين پرسپوليس تا قهرمان در جام حذفي پيش خواهد رفت و شک نکنيد که قهرمان مي شود.
 
 
ورزشی90

0 commenti:

Posta un commento