گل‌محمدي:با اين شرايط پرسپوليس ازکانديداهاي سقوط خواهد بود



يحيي گل محمدي مي‌گويد اگر پرسپوليس در نيم فصل دوم هم با همين شرايط در بازي‌ها حاضر شود، يکي از کانديداهاي سقوط خواهد بود.

مربي تيم فوتبال پرسپوليس در گفت‌وگو با ايسنا، درباره نتايج اين تيم در نيم فصل نخست ليگ برتر، دلايل عدم نتيجه‌گيري اين تيم و ليست مازاد پرسپوليس صحبت کرد.

پرسپوليس در نيم فصل نخست انتظارها را برآورده نکرد و در آخرين بازي در خانه به تراکتورسازي باخت.

ما در نيم فصل نخست از نظر داشتن بازيکن در تيم بالانس نبوديم و در بعضي از پست‌ها مشکل داشتيم، در حالي که در بعضي پست‌هاي ديگر بيش از حد بازيکن داشتيم که فکر مي‌کنم در يارگيري ابتداي فصل به اين موضوع دقت نشده بود. ژوزه هم چند روز دير به تيم آمده بود و شناخت خوبي از بازيکنان و جو فوتبالي ما نداشت. همين عدم شناخت خيلي به ما ضربه زد و در ادامه راه هم سرمربي تا بخواهد شناخت بيشتري از تيم پيدا کند، زمان زيادي طول کشيد و ما يک نيم فصل را به همراه امتيازهاي مهم آن از دست داديم. از نظر فني ايرادهايي داريم که بايد در نيم فصل با جذب بازيکنان جديد آن‌ها را برطرف کنيم.

* به نظر مي‌رسد چند بازيکن پرسپوليس از شرايط خود در تيم راضي نيستند.

اينکه پرسپوليس يک بازي را ببرد، در يک بازي مساوي کند و ديدار بعد را ببازد اصلا روند خوبي براي ما نيست. همين باعث شد که خودباوري، روحيه و اعتماد به نفس بازيکنان پايين بيايد. اين روند نتايج براي تيمي که مي‌خواهد قهرمان شود،‌ خوب نيست. ما در ابتداي فصل نتوانستيم اعتماد به نفس خوبي داشته باشيم. در اين 7 – 8 بازي که من در تيم بودم شرايط کمي بهتر شده اما هنوز مشکلات زيادي داريم.

* رويانيان گفته بود در بازگشت به تهران براي کادر فني تصميم‌گيري مي‌کند. آيا قرار است تصميمي مبني بر برکناري ژوزه و تغيير در کادر فني گرفته شود؟

سوال سياسي نکنيد.

* پس بالاخره جلسه‌اي که رويانيان از آن خبر داده در چه زمينه‌اي خواهد بود؟

ما يک سري مشکلات داريم که حتما بايد آن‌ها را برطرف کنيم. خود رويانيان بايد به ايران برگردد و کميته فني تشکيل شود تا درباره مشکلات تيم نظر دهد. اگر مشکلات تيم رفع نشود و ما بخواهيم در ادامه هم مثل نيم فصل نخست کار کنيم يکي از کانديداهاي سقوط خواهيم بود.

* رابطه‌اي که يک مربي و بازيکن بايد داشته باشند را شما در ميان ژوزه و بازيکنان پرسپوليس مي‌بينيد؟

به نظر من ارتباط صميمانه‌اي که بايد بين مربي و بازيکن باشد در پرسپوليس کمرنگ است. البته ژوزه هم تلاش خودش را براي بهبود اين ارتباط مي‌کند اما عدم نتيجه‌گيري به اين مسئله دامن مي‌زند. امسال بازيکنان بزرگي در تيم ما هستند که بودن در اين شرايط برايشان سخت است و خيلي از آن‌ها چنين وضعيتي را قبلا تجربه نکرده‌اند. ضمن اينکه برخي از آن‌ها قبلا در تيم‌هايي بوده‌اند که هميشه در بالاي جدول بوده است. به همين خاطر ممکن است اين بازيکنان در اين شرايط حرف‌هايي بزنند که به سرمربي بازگردد و احتمال دارد صحبت‌هايي انجام دهند که بعدا از آن پشيمان شوند. البته ما بايد حرف آن‌ها را خوب بشنويم. شايد حق با آن‌ها باشد و شايد هم نباشد اما به هر صورت بايد در جهت رفع اين مشکلات قدم برداريم.

* پرسپوليس مقابل تراکتورسازي با غيبت انصاري فرد و نوروزي در گلزني موفق نبود.

به نظر من اگر اين دو بازيکن هم بودند، مشکلات‌مان حل نمي‌شد. ما در مرکز زمين مشکل داريم و در بازي ديشب هم مالکيت توپ را از دست داده بوديم. اگر انصاري فرد و نوروزي هم بودند فرقي نمي‌کرد. مشکل ما بحث موقعيت‌ خلق کردن براي مهاجمان است. خود غلامرضا رضايي و جواد کاظميان بازيکنان تعيين کننده‌اي هستند اما ما براي مهاجمان‌مان خوب توپ‌ها را تغذيه نمي‌کنيم.

* از صحبت‌هاي دو سه بازيکن پرسپوليس پس از بازي اين طور برداشت مي‌شود که بازيکنان با ژوزه مشکل دارند.

اختلافي وجود ندارد. مثلا بازيکني مثل پولادي بايد ناراحت باشد چرا که دو، سه بازي است روي نيمکت مي‌نشيند و هر بازيکني که روي نيمکت قرار مي‌گيرد خود به خود ناراحت مي‌شود.

* رويانيان اعلام کرده ليست مازاد پرسپوليس از سوي ژوزه مشخص شده است.

اگر مسئولان باشگاه تشخيص دادند که فعلا حرفي نزنند من هم نمي‌توانم درباره نام اين چهار نفر چيزي بگويم. هرچند که نام آن‌ها را مي‌دانم. البته حدود 7 – 8 نفر از ليست ما خارج مي‌شوند که قرار است چهار نفر ديگر هم در چند روز آينده مشخص شوند.
 
ورزشی90

0 commenti:

Posta un commento