بالاخره قصاب مراکشی قانع شد,وقتی با او حرف زدم.( طرف دزده )


( طرف دزده )
قصاب مراکشی

گفت " احمدی نژاد خیلی خوب است"
گفتم " نه، احمدی نژاد خیلی بد است."

نگاهی به کت و شلوار و ماشین من کرد و گفت " چون مخالف آمریکاست بد است؟"

گفتم: احمدی نژاد مخالف آمریکا نیست، دائما به اوباما می نویسد تا با او ملاقات کند."

گفت:
" ولی با اسرائیل مخالف است."
 گفتم:" نه، با اسرائیل هم مخالف نیست، هیچ رئیس جمهوری در خاورمیانه به اندازه احمدی نژاد به ثبات تندروهای اسرائیل و قدرت صهیونیزم کمک نکرده."

گفت
" ولی حرف های خوبی می زند"
گفتم " نه، من همه حرف هایش را می خوانم، فقط وقتی آمریکا می رود حرف های خوبی می زند."

گفت
" تو برای چی با احمدی نژاد مخالفی؟"
گفتم: " چون پلیس طرفدار او به دختران و پسران مسلمان تجاوز می کنند و خودش هم دزد است"

گفت:
" یعنی باعث می شود پولدارها پولدار شوند؟"
گفتم: " نه، شخصا دزد است."

گفت
" یعنی چی؟ یعنی چی شخصا دزد است؟"
گفتم " یعنی زن و بچه و داماد و عروس و فامیل اش را با پول دولت به آمریکا می برد و در آنجا آنها تفریح می کنند."

گفت:
" نه، مگر می شود؟"
گفتم: " برای همه فامیل هایش کار دولتی با حقوق بالا می گیرد و به آنها پول می دهد."

گفت:
" نه، مگر می شود."
گفتم: " یک میلیاردر را گذاشته وزیر کشور و از او ده میلیون دلار پول گرفته تا تبلیغات انتخاباتی کند و بعد هم به او شغل وزارت دیگری داده."

گفت:
" والله! مگر می شود؟"
گفتم: " پسرش را فرستاده دانشگاهی که شهریه اش هر ترم 20 هزار دلار است و برای پسرش با خانواده اش در خانه مجانی زندگی می کنند به خرج مردم."

گفت:
" پس چرا برکنارش نمی کنید؟"
گفتم: " مگر می شود؟"

گفت:
" بروید توی خیابان اعتراض کنید."
گفتم: " می زنند و می کشند، مگر می شود؟"

گفت:
" توی روزنامه های تان بنویسید."
گفتم: " مگر می شود؟ ممنوع است."

گفت:
" پس چرا انتخابش کردید؟"
گفتم: " ما انتخابش نکردیم، کودتا کردند و به زور او را رئیس جمهور کردند."

گفت:
" لا والله! مگر می شود؟"
گفتم: " ببین، حسن! توی کشور ما همه چیز می شود."

گفت:
" ولی حرف های خوبی می زند."



s.n.nabavi

0 commenti:

Posta un commento