شک نکنيد کريمي به دربي مي‌رسد!


مهاجم تيم فوتبال استقلال مي‌گويد: اتفاقي که در دربي سال گذشته رخ داد و زائد 3 گل پياپي زد را هر 300 سال يکبار مي‌توان تجربه کرد.
آرش برهاني تاکنون با پيراهن تيم استقلال 3 بار موفق به گلزني به پرسپوليس شده و يکي از اميدهاي تيمش در بازي روز جمعه محسوب مي‌شود.

برهاني در گفت‌وگو با فارس، در خصوص اينکه چه نتيجه‌اي در بازي جمعه رقم مي‌خورد و اينکه کدام تيم شانس پيروزي دارند، صحبت‌هايي را انجام داده که در زير مي‌خوانيد:

*باز هم به دربي رسيديم و باز هم حساسيت‌ها به وجود آمد. نظر تو چيست؟

اول از همه بگويم ما در بازي گذشته خود در يک زمين هموار به تساوي رسيديم و همين که موفق شديم با همان يک امتياز صدر جدول را از آن خود کنيم، کار بزرگي را انجام داديم چون واقعا در آن شرايط زميني نمي‌شد، فوتبال بازي کرد اما بازي جمعه با تمام بازي‌ها متفاوت است، چون اين دو تيم سال‌هاست که با يکديگر رقابت مي‌کنند.

*فکر مي‌کني بازي چطور باشد؟

هم ما و هم پرسپوليس بازيکنان خوبي داريم و فکر مي‌کنم بازي، بازي خوبي از آب درآيد، البته تيم آنها با اضافه شدن گل‌محمدي خيلي فرق کرده و روند آنها را ديده‌ايد. مطمئن هستم آنها نسبت به نيم فصل اول خيلي بهتر شده‌اند و با شرايطي متفاوت پا به اين مسابقه مي‌گذارند.

*برنده بازي چه تيمي است؟

شرايط اين مسابقه با بازي‌هاي ديگر فرق مي‌کند. نتيجه اين بازي ربطي به اين ندارد که کدام تيم از لحاظ فني بهتر است. جايگاه‌هاي دو تيم در جدول تعيين‌کننده نتيجه دربي نيست و به قولي يک معقوله جدا محسوب مي‌شود اما تيم استقلال در بهترين شرايط خود قرار دارد و شما شک نکنيد براي 3 امتياز به زمين مي‌رويم.

*پرويز مظلومي اعتقاد دارد که ايمون زائد هر 100 سال يکبار تکرار مي‌شود، تو چه نظري داري؟

به نظر من 100 سال کم است اتفاق و گلزني‌هاي زائد هر 300 سال يکبار تکرار مي‌شود و ديگر کسي چنين چيزي را نخواهد ديد.

* شرايط خودت چطور است؟

خوشبختانه شرايط بسيار خوبي دارم و مثل همه بازي‌ها براي گلزني به زمين مي‌روم، اميدوارم در اين بازي موفق به انجام اين کار شده و هم به تيمم کمک کرده باشم و هم هواداران را خوشحال کنم.

* ظاهرا در صورت گلزني قصد نداري شادي گلت را تکرار کني؟

اگر گل بزنم مثل دربي‌هاي قبل شادي مي‌کنم.

* عادل کلاه‌کچ گفته استقلالي‌ها از ما مي‌ترسند، نظر تو چيست؟

او نظر خودش را گفته و من هم صحبتي ندارم.

* نبود علي کريمي چقدر در روند پرسپوليس تاثيرگذار است؟

من فکر مي‌کنم کريمي به دربي برسد.

*اما اين بازيکن تا 2 ماه در ميادين فوتبال حاضر نخواهد شد؟

شک نکنيد کريمي در دربي بازي مي‌کند. البته تحت هر شرايطي من براي او آرزوي موفقيت مي‌کنم.

* مهدي رحمتي کناره‌گيري خود را از تيم ملي اعلام کرده تو چه نظري داري؟

اول بايد ديد هر اتفاقي افتاده که رحمتي چنين تصميمي گرفته است، اما اين بازيکن سال‌هاست که براي فوتبال ايران زحمت کشيده و حالا بايد از او بهترين استفاده را ببريم. بايد ببينيم مشکل از چيست و اين قضيه را پيگيري کرد، اما چون رحمتي هميشه با غيرت بوده از روي احساس اين صحبت‌ها را انجام داده و بايد در اين زمينه با او صحبت کرد.

0 commenti:

Posta un commento