براي جلوگيري از قهرماني،باز هم پنالتي سپاهان گرفته نشد



سرپرست تيم فوتبال سپاهان گفت: باز هم براي جلوگيري از قهرماني سپاهان پنالتي ما گرفته نشد.





رسول خوروش در گفت و گو با فارس در مورد قضاوت عليرضا فغاني در بازي اين تيم مقابل فجرسپاسي اظهار داشت: مشکلات داوري براي سپاهان به هفته اي يک بار رسيده و ديگر پنالتي ها ما گرفته نمي شود. باز هم در راستاي جلوگيري از قهرماني سپاهان پنالتي ما مقابل فجرسپاسي گرفته نشد.

وي افزود: اين اشتباه از سوي فغاني بعيد بود. البته ما کماکان مي گوييم که اين اشتباهات سهوي است. روز گذشته براي ما جالب اين بود که داور مي گفت من صحنه خطا را نديدم اما کمک داور هم مي گفت من فکر مي کردم فغاني صحنه خطا را ديده و اعلام به پنالتي مي کند.

خوروش ادامه داد: گاهي نگرفتن پنالتي روي نتيجه تاثيري ندارد مثل بازي با سايپا که 3 بر صفر جلو بوديم اما در يک بازي مثل ديروز مي توانستيم روند مسابقه را عوض کنيم.

سرپرست سپاهان تاکيد کرد: ما هيچ وقت قبل از نظر کارشناسان در مورد قضاوت داور صحبت نمي کنيم اما روز گذشته صحنه خطا به قدري واضح بود که نياز نديديم تا برنامه 90 صبر کنيم.

1 commenti:

Anonymous ha detto...

برای جلوگیری از قهرمانی سپاهان بود که این تیم در زمین خود 4-1 به تراکتورسازی باخت.برای جلوگیری از قهرمانی سپاهان بود که اقایان در زمین خودی به فولاد باختند. برای حلوگیری از قهرمانی سپاهان بود که اقای کرانچار نصف بیشتر بازیکنان تیم و مرزبان را با هم از سپاهان بیرون انداخت.برای جلوگیری از قهرمانی سپاهان بود که این تیم 6 باخت دارد. مبادا فکر کنید حتی یکی از این 6 باخت تقصیر خودشان بوده. در همه جا فدراسیون و داور ودیگران مقصرند.همه بسیج شده اند تا سپاهان قهرمان نشود..مبادا فکر کنید ابروریزی سپاهان جلوی تیمهای عربی و شکست با 4 گل تقصیر خودشان بوده...اینها اصولا در هر زمینه ای عالی هستند..مبادا فکر کنید اب معدنی بازیکنان پرسپولیس را در بازی با سپاهان دستکاری کرده بودند...مبادا فکر کنید که برای بقیه حاشیه درست نمیکنند...اینقدر حاشیه میسازند تا دوباره قهرمان شوند....اقای خوروش: این قهرمانی ها مفت نمی ارزد اگر شرافتمندانه و بدون متهم کردن دیگران بدست نیاید..بروید سرپرست واقعی باشید....این حرکات کهنه شده است...

Posta un commento