چهار نمونه از اقدامات زشت قلعه نوعی؟!


در بحبوحه ی مسابقات لیگ برتر، علی اصغر مدیر روستا سرمربی برکنار شده ی شهرداری تبریز مدعی شد که میثم بائو (بازیکن شهرداری) با سه کارته کردن عمدی، خود را از دیدار بعدی تیمش با تراکتور سازی تبریز که هدایت
 آن را امیر قلعه نوعی بر عهده داشت محروم کرده است!
مدیر روستا همچنین مدعی شده بود که میثم بائو فصل آینده به تیم امیر قلعه نوعی خواهد پیوست!
و اینک پیوستن ناگهانی میثم بائو به تیم استقلال، بیش از پیش به حرف های اصغر مدیرروستا رنگ حقیقت داد.
حرف های مدیر روستا آن زمان سروصدای زیادی به پا کرد و تا چند روز محافل ورزشی در مورد مصاحبه ی وی تحلیل و بررسی می کردند، اما پس از چند روز حرف های وی به فراموشی سپرده شد و اوضاع به روال عادی برگشت.
اما خبری منتشر شد که مبنی بر پیوستن ناگهانی میثم بائو به تیم استقلال تهران، شاید اگر قلعه نوعی سرمربی استقلال نبود، این انتقال سروصدای زیادی را به پا نمی کرد، اما وقتی یاد صحبت های علی اصغر مدیرروستا می افتیم، بیشتر کنجکاو می شویم که آیا صحبت های وی حقیقت داشته است یا خیر.
اما این بار اول نیست که بازیکنی به تیم قلعه نوعی منتقل می شود و پس از انتقال وی، حرف وحدیث های زیادی مبنی بر پیشینه ی آن بازیکن شنیده می شود، کانون هواداران پرسپولیس سعی دارد با بیان چند مورد از این انتقال ها نشان دهد که فوتبال ایران با وجود امثال آنها، هر روز بدتر از دیروز می شود.
۱_ فصل ۸۳-۸۴: هفته ی آخر لیگ، استقلال تهران با سرمربی گری امیر قلعه نوعی در نوشهر به مصاف شموشک این شهر می رود. بازیکنی به اسم رامین محرم نژاد، که در تیم شموشک بازی می کرد به صورت کاملاً مبتدیانه و مشکوک توپ را لو میدهد و همان توپ توسط رضا عنایتی تبدیل به گل برتری استقلال می شود.
محرم نژاد بعد از آن به استقلال تهران منتقل می شود، اما در طول فصل حتی ۱ دقیقه هم بازی نمی کند!
۲_ فصل ۸۳_۸۴، جام حذفی: در دیدار رفت که در گیلان برگزار شد، تیم پگاه موفق شد با نتیجه ی ۱ بر صفر استقلال را شکست دهد، اما در بازی برگشت، تیم استقلال موفق شد ۳بر صفر پگاه گیلان را شکست داده و قهرمان جام حذفی شود. استقلال در حالی برنده ی این بازی شد که ابراهیم تقی پور، مدافع پگاه گیلان، در این بازی بسیار ضعیف کار کرد و به نوعی روی هر ۳ گلی که تیمش دریافت کرد نقش داشت.
تقی پور فصل ۸۴_۸۵ در تیم استقلال بازی کرد!
۳_ فصل ۸۷_۸۸: پرسپولیس در رشت به مصاف پگاه گیلان میرود، ابراهیم توره، بازیکن آن سال پرسپولیس که به نوعی مهره ی کلیدی آن تیم هم به شمار می آمد، زمانی که داور بازی را متوقف کرد، بی جهت به توپ ضربه زد و با دریافت کارت زرد، از حضور در دربی محروم شد.
مربی آن سال استقلال کسی نبود جز امیر قلعه نوعی، وی سال آینده سرمربی سپاهان اصفهان شد و ابراهیم توره را به آن تیم برد!
۴_ فصل ۹۰-۹۱: علی اصغر مدیرروستا، سرمربی برکنار شده ی شهرداری تبریز، چند هفته پس از برکناری، طی یک مصاحبه ی جنجالی اضا کرد که میثم بائو، مهاجم تیمش، با دریافت کارت زرد عمدی، کاری کرده است که در مقابل تیم سابقش بازی نکند.مدیرروستا این نکته را هم گفت که بائو فصل آینده به تیمی خواهد رفت که قلعه نوعی هدایت آن را بر عهده خواهد داشت!
حرف های مدیر روستا وقتی به حقیقت تبدیل شد که امیر قلعه نوعی سرمربی استقلال شد و میثم بائو را به عنوان اولین خرید به تیم دوم پایتخت برد.

14 commenti:

Anonymous ha detto...

دقیقا همین اتفاق در س‍پاهان هم افتاده. نیمفصل قبلی استقلال با تک گل خسرو حیدری سپاهان را برد. این گل دقیقا از اشتباه حسن اشجاری بود. دقیقا تو نیمفصل قبلی هم اشجاری گفته بود که میخواد از سپاهان بره و مقصدش هم تیم صدر جدولیه. که رفت استقلال. حتی جانواریو هم که ۳ هفته غیبت داشت که عمدی و بدون دلیل موجه بود که بلافاصله بعد از اخراج از سپاهان رفت استقلال که مربیش قمعه نویی بودو هست.

عارف ha detto...

مافیای فوتبال ایران!



روی سخنم با همان فردیست که ادعا دارد بزرگترین مربی ایران است و هر تیمی که در زمان حضور او موفق باشد فقط با قدرت او این موفقیت را کسب کرد...ه است. اما سوال ما اینجاست که موفقیت در فوتبال را به چه قیمتی می خواهند؟
مقدمه لازم نیست پس بی مقدمه می روم سر اصل مطلب. روزی که استقلال را به مقصد سپاهان ترک کردی سخنانی بر زبان آوردی و گفتی این تیم بدون تو نابود خواهد شد. گفتی افرادی در این تیم حضور دارند که نمی خواهی با آنها کار کنی و تمامی بازیکنان اطرافت را هم با خود جمع کردی و راهی سپاهان شدی و در پشت پرده نیز توسط نوچه هایت تلاش کردی تا آنها را به تضعیف کنی.
آن روز می گفتی دیگر به استقلال برنمی گردی و افرادی مثل حجازی را کوبیدی و حرفهایی بر زبان آوردی که در حیطه این مقاله نمی گنجد.
مدتی گذشت؛ اینبار سپاهان را بدرود گفتی و آمدی تبریز تا با افتخار آذربایجان خودی نشان دهی و پیشرفت کنی. همیشه سعی کرد پیروزی ها را به نام خود تمام کنی و شکست ها را به نام دیگران. نتوانستی محبوبیت امثال کمالوند،کیانی، اکرامی و اسدی را به چشم ببینی و همواره سعی کردی آنها را تخریب کنی.
همیشه گفتی "من" و سرانجام نیز نایب قهرمانی را با نام خودت تمام کردی و راهی استقلال شدی.
آن فرد اینبار می خواهد تراکتور را تضعیف کند و تا حدودی هم در این کار موفق شد تا سال آینده بگوید: " دلیل موفقیت تراکتور قلعه نوعی بود؛ تراکتور بدون من شخصیت قهرمانی نداشت؛ من بودم که تراکتور را نایب قهرمان کردم"
امروز دیگر شخصیت تو را همه شناخته اند. حتی هواداران آن تیمی که سنگشان را به سینه می زنی دیگر دلشان با تو نیست چون می دانند فقط به خاطر منافع خود پا به استقلال گذاشتی. آنها اینبار می دانند که شایسته محبوبیت نیستی. ولی افراد تو از روز اول که در تمریناتشان ظاهر شدید با چاقو کشی و قمه کشی کار را آغاز کردید تا بار دیگر شخصیت خود را آشکارتر کنید.
نمی خواهم از بحث دور شوم. می دانیم که زحمات زیادی کشیدی و با آن دوست نزدیکت شاید هم دلال و شاید هم مشاورت باشد تمام تلاش خود را کردید تا اینبار نماینده آذربایجان را تضعیف کنید. جا دارد مشاورت را تحسین کنی . شاید از تلاش هایش بی خبر باشی و ندانی که مدام در حال تماس با بازیکنانیست که می خواهند راهی تراکتور شوند. از هیچ کاری برای زمین زدن تیم شهر خود دریغ نمی کند. اما آقای مشاور تو نیز حرفهایم را بشنو، بازیکن را تهدید کردی که اگر به تراکتور بیاید فوتبالش را نابود می کنی. اهل قلم را بارها تهدید کردی که اگر چیزی بنویسی برایت گران تمام می شود. اما تا به کی می خواهید این راه را ادامه دهید؟؟؟
آیا موفقیت در فوتبال را به هر قیمتی برای خود افتخار می دانید؟ این مطالب را به خاطر جباری که از فرودگاه برگرداندی نمی نویسیم چون فوتبال آذربایجان نیازی به اشخاص ندارد. این اشخاص هستند که با پشتوانه مردم آذربایجان خود را همواره مطرح می کنند. اینها را می نویسیم تا بدانید که تراکتور هیچ گاه به شخص متکی نبوده و نخواهد بود. چه شما باشید چه دیگری، چه فلان بازیکن باشد چه نباشد، مردم آذربایجان از این تیم حمایت خواهند کرد و این تیم همواره موفق خواهد بود.
آری آذربایجان سر ایران است و همواره بر امثال شما سروری خواهد کرد و هر کسی که از فرزند آذربایجان "تراکتور" حمایت کند محبوب مردم آذربایجان خواهد بود و هر کس که بدان دشمنی ورزد خود را مقابل این ملت همواره پیروز قرار داده است.

Anonymous ha detto...

البته بسيار معروفه كه ايشون به وسيله نوچه هاشون شب قبل بعضي از مسابقه هاي مهم به ستاره هاي اون تيما زنگ مي زنن و ميگن امير خان واسه فصل بعد رو شما نظر دارن ... !!!

مونا ha detto...

دوستان حالا فهمیدید پدر خوانده و رئیس مافیای فوتبال ایران کیه و از تیم ابی نامرد فراماسونیه...کل ه مرغی..فتل و.....

Anonymous ha detto...

این هم یه مورد دیگه که تو این مطلب نیومده:
آبان 87 در بازی استقلال- ابومسلم،اين تيم بهترين گلزن خود عرفان اولروم را به زمين نفرستاد تا استقلال قلعه‌نويي به راحتی با 2 گل به پيروزي برسد. صحبت‌هاي اميرحسين پيرواني، سرمربي وقت ابومسلم بعد از بازی: «واقعا متأسفم كه فضاى فوتبال به طور مشكوكى آلوده شده و بازيكن من در آستانه يكى از مهم‌ترين ديدارها با مطرح كردن مشكلاتى از قبيل نداشتن روحيه و انگيزه لازم از حضور در ديدار تيمش امتناع مى‌كند. اولروم تا 24 ساعت مانده به بازى بدون هيچ مشكل و حرف و حديثى در تمرينات شركت داشت و به خاطر آمادگى بدنى بالايى كه از خود نشان داده بود روى او خيلى حساب كرده بودم، اما شب قبل از مسابقه اعلام كرد كه تحت هيچ شرايطى حاضر نيست به زمين برود و حتى اردوى تيم را ترك كرد!»
چيزي كه اين غيبت را شبهه‌برانگيزتر كرد مذاكراتي بود كه رابطان باشگاه استقلال در آن برهه براي آبي پوش كردن اولروم در فصل 88 انجام داده بودند.

یاشار ha detto...

فوتبال کثیف کثیف کثیف حالمونو از فوتبال به هم زدید با این کثافت کاریا

امید ha detto...

مهدی کریمیان رو یادتون رفت! سالی که قلعه نویی مربی استقلال بود روبروی برق شیراز تو شیراز بازی داشتن که کریمیان خیلی بی دلیل تو اون بازی به حالت قهر برای برق بازی نکرد که سال بعد شاگرد قلعه نویی در سپاهان شد...

Anonymous ha detto...

در یک فصل فوتبال گلهای زیادی رد و بدل میشوند و بازیکنان زیادی هم از یک تیم به تیم دیگر منتقل. اگر با کسی دشمنی دارید از راه دایی جان ناپلون که همه چیز را کار انگلیسها می دانست وارد نشوید.

Anonymous ha detto...

به عنوانه یک استقلالی این حرکت امیر قلعه نوعی را قبول دارم،ولی‌ آیا تنها امیر است در فوتبال ایران که دست به این حرکت‌ها میزند؟! به نظر من فوتبال ایران از ریشه ایراد دارد. بقول محمد خاکپور "شرمم میاید درین فوتبال آلوده باشم"

Anonymous ha detto...

در مورد ابراهیم توره، جالبه که یادآوری کنم مدتی بعد که بین استقلالیا سر جریان آکادمی فوتبال دعوا شده بود> رضا رچبی، آنالیزور وقت تیم استقلال، اعلام کرد که فتل به درخواست گروهبان قلعه نویی یک چک هم به توره داده بوده و رجبی مدعی شد که کپی اون چک رو هم داره! اما بعد از اون، ماجرای اکادمی استقلال ماستمالی شد و رجبی هم ساکت شد و هیچ مقام قضایی هم پیگیر ماجرا نشد!!!!

Anonymous ha detto...

من مخالف قلعه نوعی هستم و به ایشان ایرادهای فراوانی هم وارد کردم. اما یک سوال دارم: چطور زمانی که تیمهای قلعه نوعی به صدر جدول میرسند شایعات در مورد ایشان قوت میگیرند؟؟؟؟یعنی بقیه اقایان تا بحال دست به هیچ خلافی نزده اند و فقط قلعه نوعی است که باید دراز شود؟؟؟شکست مشکوک پیکان در بازی با پرسپولیس که بعد از ان بازی ویسی اقدام به اخراج 6 بازیکن پیکان کرد چه بود؟؟عقب افتادن پشت سر هم بازیهای پرسپولیس در جام حذفی و لیگ انهم به دلیل واهی الودگی هوا و تیم ملی و دیگر مسائل را چرا اشاره نمیکنید؟؟؟؟تخفیف مجازات نصرتی و شیث کجای ماجرا میگنجد؟؟؟شما اینقدر موشکافید دستهای پیدا و پنهانی که در فدراسیون به نفع سپاهان وارد گود میشوند وسر بزنگاه امتیازهای حیاتی برای این تیم میگیرند را چرا ندید میگیرید؟؟؟ پیروزی سال گذشته سپاهان در انزلی مقابل ملوان مشکوک نبود؟؟پورغلامی بنده خدا بعد از 30 دقیقه فهمید بازیکن تیمش که سال گذشته در سپاهان بازی میکرده پشت سر هم گل به تیم سابقش تقدیم میکند. تا امد بفهمد چه شده در انزلی 3-0 عقب افتاده بود. چطور اینها را کسی تحقیق نمیکند؟؟؟؟ اما بمحض پیش افتادن قلعه نوعی و تیمش همه مشغول شمردن سیئاتش میشوند. اگر تیمش رده 11 جدول بود باز هم از این حرفها میزدید؟؟؟مطمئنا خیر...چون انوقت دلیلی نداشت دشمنی کنید...اول فتح الله زاده و حالا قلعه نوعی...در مورد این یکی احساس موفقیت بیشتری میکنید چون به هرحال جمعی از هواداران استقلال از او خوششان نمی اید و میشود احساسات انها را تحریک کرد و از اب گل الود ماهی صید نمود..قبلا گفتم خود من مخالف قلعه نوعی هستم اما تهمت بدون مدرک پذیرفته نیست....اگر نمیتوانید مدرکی ارائه کنید سکوت پیشه کنید بهتر است. در غیر اینصورت منتظر باشید که دیگران هم تهمت های متعدد به شما و تیم محبوبتان-پرسپولیس- وارد کنند..جالب است که دوست گرامی ما از پرسپولیس و داستانهای هزار ویک شبش هیچ نمینویسند...اما کوچکترین خلاف استقلالی ها برایشان پرونده جنایت است.

Anonymous ha detto...

دون کرلوئنه فوتبال ایران هستش! به نظر من این ها یه باندن که فدراسیونم خریدن. چه برسه به دو تا بازیکن. کافیه نگاهی به اتفاقای همین فصل بندازین. بازی داماش، اینکه بازی های استقلال اکثرا آخر هفته و یه ساعت متفاوته. الان شبکه 3، ورزش و شما رو سراسری داریم بعضافه شبکه استانیا. پخش مستقیم دلیل زمان متفاوت نیست.

Anonymous ha detto...

امیر باید اول خودشو درست کنه بد از بقیه ایراد بگیر،آقا بنیانگذار مافیا تو فوتبال ایرانه بنیانگذار پاچه‌خواری و دسمال بدستی تو ایرانه، بنیانگذار کودتا تو فوتبال ،بد میاد به اینو اون ایراد میگیره آقا خودت کردی که لعنت خدا بر تو با د

Anonymous ha detto...

به نظر من مافیای اصلی فتح اله زاده است و در حال گرفتن یک دکترای تقلبی در آذربایجان است تا شفیع براش کف بزنه!!
باید از ترکی به عنوان پیش کسوت استقلال تقدیر بشه!
بازی مس-استقلال : ترکی یک پنالتی رو به سود مس نگرفت که فیفا میدید تا آخر عمر محرومش می کرد.
بازی تراکتور-استقلال فصل قبل : پنالتی حاج صفی
بازی های دربی هم که دیگه ....
قلعه نویی هم دلاله،ولی نه دیگه تا این حد!

Posta un commento