پرسپولیسی ها:خدا با نفت بود که شش تایی‌ نشد



صعود پرگل پرسپوليس به 1/4 نهايي جام حذفي

 
پرسپوليس با برتري 4 بر يک برابر نفت تهران موفق شد به مرحله يک چهارم نهايي جام حذفي فوتبال راه پيدا کند.

دو تيم فوتبال پرسپوليس و نفت تهران از ساعت 16:30 در ورزشگاه آزادي به ديدار يکديگر رفتند تا تکليف هشتمين تيم صعود کننده به مرحله يک چهارم نهايي جام حذفي مشخص شود. در حالي که شاگردان منصور ابراهيم‌زاده گل اول بازي را به ثمر رساندند اين پرسپوليس بود که در نهايت توانست با شکست حريف به مرحله بعد راه پيدا کند.

گل اول بازي را امين منوچهري در دقيقه 14 وارد دروازه پرسپوليس کرد. اين گل در حالي به ثمر رسيد که توپ در اختيار بازيکنان پرسپوليس بود ولي اشتباه آن‌ها در ميانه ميدان آن را به بازيکن نفت داد و بازيکنان اين تيم زردپوش توانستند با استفاده از موقعيت و غافلگيري مدافعان پرسپوليس به گل برسند.

12 دقيقه بعد محمد نوري موفق شد گل اول پرسپوليس را به ثمر برساند تا بازي به تساوي کشيده شود. ديدار در نيمه اول با همين نتيجه به پايان رسيد و اين در حالي بود که سرخ‌پوشان تا پايان نيمه نخست مي‌توانستند دو بار ديگر دروازه حريف را باز کنند اما بي‌دقتي مهاجمان اين تيم مانع ا زاين کار شد.

با شروع نيمه دوم پرسپوليسي‌ها دامنه هجوم خود را بيشتر کردند و در چند صحنه بسيار خطرناک ظاهر شدند. در حساس‌ترين صحنه 15 دقيقه اول نيمه دوم غلامرضا جباري در محوطه جريمه نفت سرنگون شد ولي سعيد مظفري‌زاده اعتقادي به پنالتي نداشت و اين تصميم او با اعتراض شديد تماشاگران پرسپوليس روبه‌رو شد.

در دقيقه 58 بار ديگر محمد نوري توانست گلزني کند. اين گل روي همکاري تيمي بسيار خوب سرخ‌پوشان به ثمر رسيد به گونه‌اي که بازيکنان اين تيم بارها توپ را در اطراف محوطه جريمه نفت چرخاندند و سپس با سانتر بسيار خوب حسين ماهيني، نوري را در موقعيت گلزني قرار دادند. هافبک پرسپوليس هم با ضربه سري خلاف جهت حرکت دروازه‌بان نفت تيمش را به گل دوم و برتري رساند.

چند دقيقه بعد بار ديگر حسين ماهيني از سمت چپ دروازه نفت نفوذ کرد و با خطاي دروازه‌بان اين تيم در داخل محوطه جريمه سرنگون شد. اين بار مظفري‌زاده نقطه پنالتي را نشان داد تا فرياد شادي تماشاگران به آسمان برود. با وجود حضور علي کريمي و محمد نوري دو بازيکني که معمولا پنالتي‌هاي پرسپوليس را به ثمر مي‌رسانند اين حسين ماهيني بود که پشت ضربه پنالتي ايستاد و در دقيقه 75 بازي آن را به گل سوم تيمش تبديل کرد تا حرکت خوب خود را با زدن گل کامل کند.

دقيقه 84، باز هم براي هواداران پرسپوليس خبر خوشي در بر داشت. در اين دقيقه هادي نوروزي که به جاي رضايي به ميدان آمده بود توانست چهارمين گل سرخ‌پوشان را به ثمر برساند. چند دقيقه بعد، کريم انصاري‌فرد با دروازه‌بان نفت تک به تک شد اما ضربه فني او از بالاي دروازه بيرون رفت.

خدا با نفت بود که شش تایی‌ نشد

به اين ترتيب پرسپوليس بايد در مرحله يک چهارم نهايي جام حذفي فوتبال به ديدار ذوب آهن اصفهان برود.

0 commenti:

Posta un commento