پروويچ: هيچ بازيکن مشهوري نديده‌ام که مانند کريمي باشد



بازيکن صربستاني پرسپوليس گفت: من و گل‌محمدي مثل دو دوست هستيم و در مورد خيلي موارد با هم صحبت مي‌کنيم.

پروويچ در بازي با فجرسپاسي اولين بازي خود را براي پرسپوليس به نمايش گذاشت. او در گفت و گو با فارس در مورد اولين حضور خود در اين تيم صحبت‌هاي زير را مطرح کرد.



* اين نخستين بازي شما براي پرسپوليس بود. نظرت در مورد پرسپوليس و همچنين تيم حريف چيست؟



همان طور که اشاره کرديد اين نخستين باري بود که براي پرسپوليس بازي مي‌کردم. اين بازي براي من خيلي مهم بود. خيلي خوشحالم که توانستيم اين ديدار را با نتيجه 2 بر صفر پيروز شويم. همواره دوست دارم در تمام بازي‌هايمان به پيروزي برسيم به خصوص در ديداري که روز جمعه در پيش داريم زيرا برد در آن ديدار براي ما اهميت فوق العاده‌اي دارد. جدال با فجر به دليل اينکه در خارج از خانه برگزار مي‌شد براي ما خيلي سخت بود. فجر تيم خوبي بود و بازي خوبي را نيز به نمايش گذاشت. جو خيلي خوبي در اين مسابقه حاکم بود. من نيز به اين دليل به پرسپوليس آمدم که احساس مي‌کردم تيم بسيار خوبي است.



*شما 15 روز است که وارد فوتبال ايران شده‌ايد. نظر کلي شما در مورد فوتبال ايران چيست؟



من خيلي چيزها در مورد فوتبال ايران مي‌دانم. به نظر من مهم‌ترين مسئله اين است که مردم ايران فوتبال را دوست دارند و براي آن زندگي مي‌کنند. ورزشگاه‌هاي خوبي در ايران وجود دارد و از چمن‌هاي مناسبي برخوردارند و ورزشگاه‌ها نيز در زمان مسابقه پر مي‌شوند. اينها براي فوتبال ايران خيلي خوب هستند. در کل جو حاکم بر فوتبال ايران را دوست دارم.



* آيا پرسپوليس در اين فصل مي‌تواند موفق شود يا نه؟



ليگ هنوز به پايان نرسيده و ما بازي‌هاي فراواني تا پايان فصل داريم. تصور مي‌کنم اگر بتوانيم در بازي‌هايمان به پيروزي برسيم براي ما خيلي مهم خواهد بود. مي‌توانيم انتظار خيلي بالايي از خودمان در پايان فصل داشته باشيم. فوتبال اين است که شما نمي‌دانيد در پايان چه چيزي براي شما رقم خواهد خورد. فقط بايد خوب بازي کنيم و به چيزهاي ديگر اهميت ندهيم.



* يحيي گل محمدي به عنوان سرمربي پرسپوليس از بازي تو برابر فجر سپاسي راضي بود. نظر شما در مورد اين چيست و به طور کلي نظر خودتان در مورد گل محمدي را بگوييد.



او مربي خوبي است. ما مانند 2 دوست هستيم. اين موضوع براي من اهميت بالايي دارد. يحيي کمک‌ زيادي به من کرد. او در مورد خيلي چيزها با من صحبت مي‌کند. همان طور که مي‌دانيد اين موارد براي يک بازيکن خيلي اهميت دارند.



* نظر شما در مورد علي کريمي چيست؟ شنيده‌ايم که رابطه دوستانه خيلي خوبي با او برقرار کرده‌ايد.



هيچ گاه شخصي را مانند کريمي نديده‌ام. او خيلي مشهور است. در تيم‌هاي خارجي و آلمان بازي کرده ولي هيچ بازيکن مشهوري نديده‌ام که مانند او باشد. حضور او در تيم براي ما اهميت بالايي دارد. حضور بازيکناني مانند کريمي و مهدوي کيا در ترکيب تيم خيلي ارزشمند است.
 
 
90varzeshi

0 commenti:

Posta un commento