باره‌سي: هدفم از سفر به ايران توسعه آکادمي پرسپوليس است



اسطوره باشگاه ميلان مي گويد، براي افتتاح آکادمي باشگاه پرسپوليس به ايران آمده است. او همچنين دوست دارد پرسپوليس پيروز داربي 76 باشد.فرانکو باره سي که بامداد امروز (پنجشنبه) وارد ايران شد، در گفتگو با ايسنا، درباره حضور خود در ايران اظهار کرد: از اينکه براي اولين بار به ايران مي آيم خوشحالم. شما کشوري با تمدن و فرهنگي غني داريد و اين باعث خوشحالي من است که مي توانم در اين سفر که به دليل همکاري با باشگاه پرسپوليس است از کشور ايران ديدن کنم.



وي ادامه داد: شايد بهانه اصلي من براي حضور در ايران ديدار با رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس بود که چندي پيش به ايتاليا آمده بود و با باشگاه ميلان مذاکراتي را انجام داد. برنامه هاي مربوط به آکادمي پرسپوليس و تيم هاي پايه اين باشگاه از مهم ترين مسائلي است که قرار است در اين سفر آنها را پيگيري کنيم.



مدافع سال هاي دور ميلان با اشاره به علاقه خود براي ديدن داربي تهران گفت: يکي ديگر از دلايل حضور من در ايران تماشاي داربي تهران از نزديک بود که فکر مي کنم يکي از بزرگترين داربي هاي جهان است. زماني که رويانيان به ايتاليا آمده بود يکي از فيلم هاي مربوط به داربي را ديديم و من همانجا فهميدم که چه بازي بزرگي است و انگيزه ام براي ديدن اين بازي بيشتر شد.



وي ادامه داد: وقتي شنيدم که براي اين بازي 100 هزار نفر به ورزشگاه مي آيند، واقعا حيرت زده شدم. اميدوارم بازي خوبي را ببينم. خيلي خوشحالم که قرار است با پرسپوليس که رنگ لباسش با ميلان تقريبا يکي است همکاري کنيم. اميدوارم پرسپوليس اين بازي را ببرد.



باره سي در پايان گفت: همانطور که گفتم هدف اصلي من از سفر به ايران توسعه آکادمي باشگاه پرسپوليس است که قرار است بعد از داربي آن را افتتاح کنيم



0 commenti:

Posta un commento