زنگ خطر ...این پرسپولیس میتواند هر تیمی را شش تایی‌ کند

پرسپولیس در انتظار روزهاى آفتابى لیگ :زنگ خطر به صدا در مى آید


تیم فوتبال پرسپولیس پس از شش تایی کردن ملوان در ورزشگاه آزادی نفت را هم چهارتایی کرد و به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد.

تیم های فوتبال پرسپولیس و نفت تهران از ساعت 16:30 امروز در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در حضور 30 هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و سرخپوشان با نتیجه چهار بر یک میزبان خود را در هم کوبیدند.
هواداران پرسپولیس پس از اینکه کریم انصاری فرد در اواخر بازی چندین موقعیت خوب گلزنی را از دست داد، با شعارهایشان او را دلداری دادند.



همچنین هواداران پرسپولیس که از پیروزی تیم شان بسیار شادمان بودند با شعارهای خود گل محمدی و علی کریمی را به شدت تشویق کردند و پس از آنکه غلامرضا رضایی از بازی خارج شد، با اشاره به گل سریع این بازیکن به فجر سپاسی با سر دادن شعار "غلام 10 ثانیه" او را مورد تشویق قرار دادند.



در شرایطی که پرسپولیس در اواخر بازی چندین موقعیت گلزنی بسیار خوب به دست آورده بود هواداران این تیم از بازیکنان شان می خواستند که نفت را 6 تایی کند.



کریم باقری، وحید هاشمیان، محمد پنجعلی، ادموند بزیک، وحید قلیچ و ابراهیم شکوری در جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی حاضر بودند و مارکار آقاجانیان مربی تیم ملی فوتبال از جایگاه CIP بازی را تماشا می کرد.



هواداران پرسپولیس یک پیراهن بزرگ از شماره 6 کریم باقری با خود به ورزشگاه آورده بودند و آن را در ضلع جنوبی ورزشگاه به اهتزار درآورده بودند.

پرسپولیس در انتظار روزهاى آفتابى لیگ :زنگ خطر به صدا در مى آید

1 commenti:

Anonymous ha detto...

یازدهمی جدول که دیگه کری خوندن نداره.
پرسپولیس قهرمان.تولیگ برتربمان

Posta un commento