90/ 20 سال پيش به اصرار به فوتبال آمدي مزه كرد ماندي




90: علي فتح‌اله‌زاده مديرعامل باشگاه استقلال روز گذشته پس از اظهارنظر رضا غياثي كارشناس داوري كشورمان كه به ضرر استقلال بود.
90: علي فتح‌اله‌زاده مديرعامل باشگاه استقلال روز گذشته پس از اظهارنظر رضا غياثي كارشناس داوري كشورمان كه به ضرر استقلال بود. عليه او مصاحبه كرد و مدعي شد كه اين حرف‌ها در شان او نبوده و حتي پا را فراتر گذاشت و مدعي شد هر وقت با او تماس مي‌گرفتند ايشان دستشويي بوده! رضا غياثي كه از صحبت‌هاي فتح‌اله‌زاده ناراحت بود عليه او موضع گرفت كه با هم مي‌خوانيم.
 
90: گويا هر وقت آقاي فتح‌اله‌زاده با شما تماس گرفته شما دستشويي بوديد؟
نمي‌دانم چه بگويم. اصلا ايشان شماره تلفن خانه يا موبايل من را دارد كه چنين حرفي مي‌زند؟ تا به امروز كه با شما حرف مي‌زنم يك بار فتح‌اله‌زاده به من زنگ نزده است. حالا چطور چنين ادعايي مي‌كند را نمي‌دانم؟!
90: ايشان مدعي هستند عليه تيم ايشان كارشناسي كرده‌ايد؟
ببينيد مگر من تا به حال در كار ايشان دخالت كرده‌ام كه ايشان در كار من دخالت مي‌كند؟
من نمي‌توانم به خاطر خوشامد ايشان دروغ بگويم. وقتي پنالتي بوده بايد بگويم پنالتي نبود. آيا من تا به حال گفته‌ام فتح‌اله‌زاده بلد نيست مديريت كند؟! متاسفانه او با اين حركت و صحبت‌هايش خودش را نشان داد.
90: ايشان مدعي هستند كه شما دانش كمتري نسبت به ساير كارشناسان داريد؟
ببينيد آنقدر كه من به آقاي عسگري نزديك هستم و ايشان من را قبول دارد فتح‌اله‌زاده به او نزديك نيست. من نظر خودم را گفته‌ام و به آن اعتقاد دارم.
90: مشكل اين است كه خيلي ناراحت شديد؟
ايشان مدعي مسلماني دارد ولي يك مسلمان به كسي توهين‌ نمي‌كند. از شواليه فوتبال بعيد است در مورد يك داور پيشكسوت اينطوري حرف بزند. فتح‌اله‌زاده يادش رفته كه اولين بار در مسابقات مقدماتي جام‌جهاني 94 با سفارش و اصرار آقاي شعباني‌ مدير دنياي ورزش به آقاي صفي‌زاده كنار تيم به عنوان خبرنگار به قطر آمد و مدام كنار ما بود كه كار ياد بگيرد و بعد ديد كه فوتبال خوب است مزه كرد و ديگر از آن بيرون نرفت. من تا به حال به او توهين نكرده بودم در ضمن به من وصله استقلالي و پرسپوليسي نمي‌چسبد چرا كه من دارايي چي بودم اگر به نفع او و تيمش حرف مي‌زدم حتي آدم خوبي بودم.

90 varzeshi

0 commenti:

Posta un commento