افشاگري علي فيروزي درباره ليدري که او را به CCU برد!

علي فيروزي که به دليل حمله قلبي در بيمارستان نفت اهواز بستري است، وضعيت حال حاضر خود را خوب دانست و از شايعه سکته مغزي‌اش توسط برخي رسانه‌ها ابراز ناراحتي کرد.
سرمربي تيم فوتبال صنعت نفت آبادان در گفت‌وگو با ايسنا منطقه‌خوزستان در تشريح علت اين اتفاق گفت: هفته گذشته قبل از ديدار با گهر يکسري افراد که به دنبال تيم هستند، مشکلاتي براي من به وجود آوردند تا من نتوانم مقابل گهر روي نيمکت بنشينم و مي‌گفتند که کارت مربيگري من مشکل دارد.

وي ادامه‌داد:‌ اين در حالي است که من اولين دوره A آسيايي‌ام را زير نظر يک مدرس مالزيايي گذرانده‌ام و جدا از مدرک Aآسيا، دو کلاس فشرده در انگليس پشت سر گذاشتم. در کل اين افراد براي من مشکل‌ ايجاد کردند تا روي نيمکت نباشم و اين عوامل باعث شد، کارت بازي من براي ديدار با گهر صادر نشود.

فيروزي افزود: به هر حال کارت من براي ديدار با گهر صادر نشد و نتوانستم روي نيمکت بنشينم که تيم ما از اين موضوع ضرر کرد. من به خاطر همين مسايل، دو روز تمرين تيم را رها کردم و به فدراسيون رفتم تا کارم را دنبال کنم و درنهايت مشکلم حل شد.

وي بيان‌کرد:‌ اين افراد مي‌خواستند کاري کنند که در بازي با سپاهان هم روي نيمکت تيمم نباشم در حالي که مشکل من رفع شد و روي نيمکت نشستم اما اين افراد از اين موضوع ناراحت شدند و موضوعات پيش آمده باعث شد من تحت فشار قرار بگيرم. من مربي‌اي هستم که ساليان سال مربي‌گري کرده‌ام. سال 90-89 نيز روي نيمکت استقلال اهواز نشستم که آن موقع هم کارتم صادر شد و هيچ مشکلي از اين بابت نداشتم.

سرمربي تيم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود:‌ متاسفانه در آبادان آدم‌هاي خوب، زياد هستند و از همه مهم‌تر يک ليدري وجود دارد به نام "ر. ق" که از تمام مربيان قبلي نفت پول مي‌گرفته و حتي با کلمات رکيک و يا تهديد، بازيکنان را وادار مي‌کرد که به آن‌ها پول بدهند.

وي ادامه‌داد: از وقتي که سرمربي تيم شدم به بازيکنام گفتم اگر يک نفر به اين آدم پول داد، از تيم اخراجش مي‌کنم. در کل اين موضوعات به من فشار وارد کرد. بعد از بازي با سپاهان اين فرد به تعويض‌هاي تيم معترض بود در حالي که تعويض‌هايي که انجام دادم، تيم را هجومي‌تر کرد.

فيروزي گفت: اين فرد هنگام سوارشدن ما به اتوبوس، به بازيکنان تيمم توهين کرد و من براي دفاع از بازيکنانم جلوي او ايستادم و به او گفتم ديگر مثل گذشته نيست که بتواني از بازيکن يا مربي باج بگيري که اين مسايل روي حال من تاثير گذاشت و حالم را بد کرد.

وي افزود: زماني‌که وارد فرودگاه اصفهان شديم براي چک کردن فشارم به اورژانس فرودگاه رفتم که فشارم کمي بالا بود و در آن‌جا يک قرص به من دادند و فشارم پايين آمد ولي متاسفانه همان موقع ما پرواز داشتيم و هنگامي‌که روي ارتفاع رفتيم، با اوج گرفتن، وضعيت فشار من کمي بدتر شد.

سرمربي تيم فوتبال صنعت نفت آبادان عنوان‌کرد: زماني‌که به اهواز رسيديم و قصد داشتيم به آبادان برويم، با اصرار دوستان براي بررسي بيشتر وضعيتم به بيمارستان نفت اهواز آمدم که پزشک گفت در شرف يک حمله قلبي بودي که خوشبختانه به موقع به بيمارستان رسيدي و اگر به آبادان مي‌رفتي ممکن بود که وضعيتت بدتر شود و خوشبختانه اکنون نيز وضعيتم خوب است.

وي بيان‌کرد: پزشک معالجم گفته است که بايد 24 ساعت در CCU تحت مراقبت باشم و 48 ساعت بعد هم بايد مجددا آزمايش بدهم تا درنهايت ببينيم نظر پزشک چيست.

0 commenti:

Posta un commento