بنري كه در استقلال جنجال به پا كرد



بنري كه هواداران مدافع استقلال در دست داشته اند باعث اختلاف در بين آبي پوشان شده است.

جام : ماجراي بنر در بازي‌هاي استقلال، موضوع حادي شده! اخيرا در يکي از بازي‌هاي استقلال، طرفداران بنر بزرگي از علي حمودي در دست داشتند و به شدت به تشويق او پرداختند. پس از اين اتفاق بود که برخي از بازيکنان استقلال به انتقاد از اين کار پرداختند و وي را متهم کردند که براي محبوب شدن، پول هزينه مي‌کند و باعث پرشدن جيب ليدرها مي‌شود.

علي حمودي در اين خصوص گفت: «من اصلا پولي به کسي ندادم. اين چيزهايي هم که گفته مي‌شود، اصلا درست نيست. روح من از اين موضوع خبر نداشت. فکر مي‌کنم دوستاني که اين حرف را مي‌زنند، خودشان از اين کارها مي‌کنند.»

جالب اين‌جاست که روز گذشته وقتي يكي از روزنامه ها بدون نام بردن از علي حمودي اين خبر را كار كرده بود يکي از بازيکنان مطرح استقلال به شدت از برخي باريكنان استقلال گلايه کرده بود. ماجرا از اين قرار بود كه بنر بزرگي از اين بازيکن مطرح در جريان بازي استقلال و پرسپوليس در دست هواداران بوده است و اين بازيکن مطرح پس از انتشار اين خبر تصور کرده که برخي از بازيکنان استقلال که با او مشکل دارند چنين خبري را در اختيار رسانه‌ها قرار داده‌اند. در حال حاضر بحث و اختلاف نظر در اين‌باره زياد است و به نظر مي‌رسد گله گذاري ها همچنان بين برخي از بازيکنان ادامه دارد.

0 commenti:

Posta un commento