پرده برداري از 6 بازيکن جديد پرسپوليس



نود: مديرعامل پرسپوليس از هم اكنون به فكر بازيكنان خود براي فصل بعد است و از سرمربي خواسته كه فهرستي در اين زمينه تهيه كند.

چندي پيش خبر سفر پرسپوليس به کانادا و حضور سرخپوشان در تورنمنت 4 جانبه تورنتو کانادا منتشر شد. با توجه به اين که اين اردو در پايان ارديبهشت و اوايل خردادماه سال آينده برگزار مي‌شود باشگاه درصدد است تا تيم فصل آينده را روانه اين تورنمنت و اردوي 15 روزه کند. از اين رو و با توجه به اين که اسامي اين بازيکنان بايد تا پايان هفته جاري براي صدور رواديد ارسال شود، مي‌توان به راحتي ليست مازاد و خريد پرسپوليس را شناسايي کرد.

از همين رو خبرهايي شنيده شده که تا حدي نفرات مورد نظر محمد رويانيان را براي فصل آينده آشکار مي‌کند. طبق اخبار موثق و البته غيررسمي دريافتي، آسمير آودوکيچ نفر اول ليست بلندبالاي سرخپوشان است تا به همراه نيلسون، فصل آينده يک قفس توري مطمئن را براي هواداران ايجاد کنند. هر چند که در بين گزينه‌هاي ايراني همچنان نام حامد لک هم شنيده مي‌شود، اما خود رويانيان تمايل زيادي به جذب آسمير دارد. ضمن اين که امير عابدزاده هم به رغم قرارداد 3 ساله‌اي که با پرسپوليس ثبت کرده در تمرينات نشان داده که از نظر فني در سطحي نيست که حتي به عنوان دروازه‌بان سوم پرسپوليس پيراهن اين تيم را بپوشد، از اين رو احتمالا به صورت قرضي راهي يک تيم ديگر خواهد شد.

شجاع خليل‌زاده مدافعي که در ابتداي فصل هم مدنظر سرخپوشان بود، اما در کرمان ماندني شد، به همراه ميلاد فخرالديني مدافع راست تراکتورسازي از اصلي‌ترين نفرات مدنظر رويانيان و مشاورانش براي حضور در پرسپوليس هستند. هر چند که فخرالديني به تازگي رباط صليبي پاره کرده و بايد پاي خود را به تيغ جراحان بسپارد. از اين رو ترديدهايي در خصوص جذب اين مدافع وجود دارد و هنوز صحبتي با وي نشده است.

در خط مياني قاسم حدادي‌فر، يعقوب کريمي، عليرضا جهانبخش و ميلاد غريبي مورد علاقه پرسپوليسي‌ها قرار گرفته‌اند. به خصوص عليرضا جهانبخش که همه‌جوره مدنظر رويانيان و اکبر محمدي است!

پيام صادقيان مهاجمي که چند روز ديگر 21 ساله مي‌شود در حال حاضر تنها مهاجمي است که مورد نظر رويانيان و مشاورانش قرار گرفته است!

در اين جا ذکر اين نکته ضروري است که باشگاه پرسپوليس قطعا اين ليست را انکار کرده و دست به تکذيب آن خواهد زد، موضوعي که پيش‌بيني آن کاملا ملموس به نظر مي‌رسد. اما همان‌طور که در مورد اين ليست شفاف‌سازي کرديم، اين موضوع را هم بايد اضافه کنيم که هنوز هيچ مذاکره‌اي با اين نفرات صورت نگرفته است، چرا که تکليف ادامه همکاري با گل‌محمدي مشخص نيست.

0 commenti:

Posta un commento