رقابت مهاجمان استقلال مثل بنز و بي‌ام‌و است

مهاجم تيم استقلال رقابت و رفاقت در بين مهاجمان تيم خود را به خودروهاي بنز و بي‌ام‌و تشبيه کرد.
فرزاد حاتمي در گفت و گو با فارس در خصوص آخرين شرايط تيم استقلال صحبت‌هاي زير را مطرح کرد.
* در تمرين صبح حضور نداشتي؟
کمي سرماخورده بودم و البته به کلينيک رفته بودم.
*اما گفته شده به کلينيک نرفتي؟
پس کجا رفتم؟ از کادر فني هم اجازه گرفتم.زماني که در اردوي تيم ملي بودم دستم در يکي از تمرينات دچار بريدگي شد و دکتر خانلري با چسب موقت آن را بخيه زد.امروز هم به کلينيک رفتم و زير نظر دکتر ستوده دستم را بخيه زدم.
*شرايط استقلال چطور است؟
شرايط استقلال خوب است و براي بازي با فجر سپاسي آماده مي‌شويم.
*بازي در شيراز سخت نيست؟
همه بازي ها سخت است. به قول قلعه نويي همه بازي ها مثل يک فينال مي ماند. اميدوارم مثل بازي با راه آهن بازي خوبي ارائه کرده و برنده از زمين خارج شويم.
* در اين شرايط حفظ صدرنشيني هم سخت تر است.
همينطور است. من تصور مي کنم هر تيمي که اشتباه نکند قهرمان مي شود. فاصله 3 امتياز هيچ حاشيه امنيتي ندارد. اتفاقا ديروز در جاده چالوس حضور داشتم و در راه به يکي از دوستانم گفتم که اينجا حق اشتباه نداريم. صدر جدول هم مثل جاده چالوس شده، هيچ جاي اشتباهي نداريم. کوچکترين اشتباهي موجب پشيماني مي‌شود. البته هفته هاي آخر عيار تيم ها مشخص مي شود چون امتياز گرفتن در هفته هاي ابتدايي راحت است.
*با گلزني هاي مجيدي رقابت در بين مهاجمان استقلال بيشتر شده، فکر نمي کني کارتان براي حضور در ترکيب سخت باشد؟
رقابت هميشه در کنار رفاقت کار را قشنگ مي کند.شما به رقابت شرکت‌هاي خودروسازي نگاه کنيد. BMW خودرويي مي سازد اما شرکت بنز فردا روي دست آن بلند مي شود که کم نياورد. در استقلال هم مهاجمان همينگونه هستند با اين تفاوت که رفاقتمان زياد است.مثلا من با برهاني، اکبرپور، موسوي، مجيدي و بقيه دوست هستيم و آنها هم همين شرايط را دارند.اين موضوع باعث شده تا استقلال موفق شود.

0 commenti:

Posta un commento