سناریوی قلعه نویی برای حذف برنامه90









سرمربی استقلال چند روز پس از پخش تصاویر هوادار کتک خورده ای که به بازی کردن پسرش معترض شده بود، شمشیر را از رو برای مجری برنامه 90 بست. او تلویحا برادر فردوسی پور را متهم به دلالی کرد و مدعی شد که بدون 90 سطح فوتبال ایران از آسیا بالاتر خواهد رفت .فردوسی پور عواملی دارد و خودش مظلوم نمایی می کند و هر کسی را دلش بخواهد مطرح می کند.»
معلوم نیست منظور قلعه نویی از مطرح کردن این اتهام، کدام بازیکن بوده و اتهامش تا چه اندازه حقیقت دارد. او در مورد پخش تصویر تماشاگری که از لیدر استقلال کتک خورده بود هم گفت: «با پراید دنبال او افتادند و در ابتدای خیابان جنت آباد از او عکس گرفتند. من از فردوسی پور می پرسم برنامه 90 دوشنبه پیش که فشرده بود چطور خبر خبرگزاری ایسنا را کار نکرد و خبر خبرگزاری دیگری را به مردم نشان داده است. یعنی آن آدم اینقدر مهم بوده؟ من این همه جوان تحویل لیگ داده ام؛ مثل امید ابراهیمی که اتفاقا در بازی های دوستانه چهره شد یا همین میثم جودکی که 5 ماه است با ما کار می کند، آینده تیم ملی است. اگر الان به این جوانان بازی ندهم کی بازی بدهم؟ اگر پسر من بازی نکند و پای قمار برود خوب است؟»
سرمربی استقلال از اینکه فردوسی پور بحث تابعیت او را مطرح کرده هم ناراحت است: «عادل فردوسی پور دنبال آن داستان هاست ولی خوب است من هم در زندگی آقایان دخالت کنم؟ دوستان گفتند زیر پرچم فلان کشور قسم خورده، آیا این حرف ها درست است؟ اینها پروژه سازی می کنند. من 32 سال است در این فوتبال حضور دارم. این آقایان مظلوم نمایی می کنند و طوری به مردم نشان می دهند که آنها خیال کنند او چه آدم خوبی است.»

قلعه نویی (آبان 90): در صداقت و سلامت فردوسی پور شکی نیست
قلعه نویی (بهمن 91): فردوسی پور مافیای فوتبال است

امیر قلعه نویی در حالی عادل فردوسی پور را مافیای فوتبال می خواند که پیش از این در مصاحبه های قبلی اش عنوان کرده بود در صداقت و سلامت عادل فردوسی پور هیچ شکی ندارد.
هفته نامه مثلث در تاریخ بیست و ششم آبان سال گذشته، مصاحبه ای از امیر قلعه نویی چاپ کردکه در آن، سرمربی فعلی استقلال حرف هایی زده بود که با حرف های این روزهای او تفاوت های زیادی دارد: «تاکید می کنم وقتی پای اسم خودم در بین است همواره سکوت کرده ام اما وقتی پای حق تیمم در بین بوده موضعگیری کرده ام. تعریف از شخصیت عادل هیچ وقت با توجه به اتفاقات متغیر نبوده است. همیشه اعتقاد داشته ام که عادل فردوسی پور آدم با صداقت و زحمتکشی است. در صداقت و سلامت عادل هیچ شکی وجود ندارد. خوشبختانه او امروز پایگاه مردمی خوبی هم دارد و هیچ کس را پیدا نمی کنید که بگویداین جوان مورد خاصی دارد.»

قلعه نویی در این مصاحبه گفته که تعریف از شخصیت عادل هیچ وقت با توجه به اتفاقات، متغیر نبوده است اما به نظر می رسد که برخلاف گفته های قلعه نویی، موضع او با توجه به اتفاقات تغییرات زیادی می کند. البته این اولین بار نیست که وقتی منافع قلعه نویی در میان است، تغییر موضع می دهد و نظرش 180 درجه عوض می شود. او ماجرایی مشابه با مجید جلالی هم دارد.

قلعه نویی بعد از قهرمانی در لیگ هشتم در مقابل دوربین های تلویزیونی فریاد زد «مجید جلالی خیلی مرد است» اما در لیگ نهم، زمانی که سرمربی سپاهان بود، بعد از یک بازی جنجالی مقابل فولاد در کنفرانس خبری بعد از بازی، جلالی را یارو خطاب کرد. عبارتی که مجید جلالی را خیلی ناراحت کرد و در برنامه 90 همان هفته در واکنش به این حرف های قلعه نویی گفت: «آن روز شرایط اینطور بوده و منافع شان می گفته که من بشوم مرد اما حالا شرایط طوری است که شأن من می شود یارو!»


آبان 90


عادل فردوسی پور آدم با صداقت و زحمتکشی است. در صداقت و سلامت عادل هیچ شکی وجود ندارد. خوشبختانه او امروز پایگاه مردمی خوبی هم دارد و هیچ کس را پیدا نمی کنید که بگوید این جوان مورد خاصی دارد.

بهمن 91


عادل فردوسی پور ابزاری است که هم به جامعه و هم به فوتبال خیانت می کند. او مافیای فوتبال است.

منبع: تماشا

4 commenti:

Anonymous ha detto...

این دعوای عدال با قلعه مرغی باعث شد که همه بفهمند که قلعه مرغی چه فرد باندبازو زورگویی هست که هر وقت به ضررش باشه بلوا میکنه و تهمت میزنه ... تا دیروز عادل خوب بود الان که به قلعه مرغی برخورده عادل آدم بده شده و همه مشکلات فونبال باعثو بانیش عادل شده؟؟

آقای قلعه مرغی چرا زمان شما تراکتور بازکن سرباز میگرفت؟؟ مگه تراکتور تیم نظامیست؟؟؟؟

چرا زمان مربیگریتون در سپاهان اکثر داوریها و خرید بهترین بازیکنها با مبلغهای نجومی انجام میشد؟؟ مانند خسرو حیدری و جانواریو و ...

چرا در حال حاضر کیسه کشها اینقدر از داوری سود میبرند و برای یک بازیکن 2.5 میلیار یورو پول پرداخت میشه زمان برگزاری بازیها به نفع شما کیسه کشهاست؟؟

چاقو کش استخدام میکنید؟؟؟!!!

سعید ha detto...

آقا من نمیدونستم عادل آدم خوبیه یانه, ولی العان مطمئن شدم آدم خوبیه چون سرور مافیا رئيس مرغیا استاد تبانیا راننده اسکانیا رفیق داورا اوسگل اولیا آشغال به تمام معنا ازش بد گفته مگه میتونه آدم بدی باشه

علی ha detto...

مافیای فوتبال به سرکردگی امیر تخم مرغی برنامه نود رو بزرگترین دشمن خودش میبینه و سعی در کنار زدن اون داره.

salavat salavaty ha detto...

mardom ma cheghadr sadeh hastand fekr mikonan adel kheyli khobe, in adel vaghti harf siasi ham mizaneh kesi karesh nadarh, ye kam fekr konid!

Posta un commento