پرسپوليس بدنبال در اختيار گرفتن ورزشگاه شيرودي

قائم مقام مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت:مسئولان باشگاه استقلال درخواست واگذاري مالکيت ورزشگاه شهيد کشوري را به اين باشگاه دارند و پرسپوليسي ها نيز خواهان مالکيت ورزشگاه شهيد شيرودي هستند.
بهروز منتقمي درگفت وگو با ايرنا با اشاره به اينکه اين درخواست هادرراستاي خصوصي سازي اين دو باشگاه صورت مي گيرد،افزود: من عضوکارگروهي هستم که درمجلس در اين رابطه تشکيل شده است و ما در باشگاه پرسپوليس با قدرت پيگير ان خواهيم بود.
وي تاکيد کرد: طرحي که به باشگاه ارسال شده است، در خصوص طرح نظام باشگاه داري است و مي خواهيم در جهت خصوصي سازي باشگاه ها قدم هاي صحيحي برداريم.
قائم مقام باشگاه پرسپوليس، گفت: اين باشگاه واستقلال نيز تا سال 93 براي خصوصي سازي زمان دارند.درحال حاضر هردو باشگاه زيان ده هستند و هر زمان که درآمدزا باشيم مي توانيم خصوصي شويم.
وي در رابطه با درخواست باشگاه استقلال براي واگذاري ورزشگاه شهيد کشوري به اين باشگاه، خاطرنشان کرد: اين مساله به شکلي که مطرح شده است صحت ندارد و در حال حاضر ورزشگاه درفشي فر به پرسپوليس و مرغوبکار به استقلال واگذار شده است.
وي تاکيد کرد: ورزشگاه کشوري به استقلال واگذار نشده است، بلکه در جلسه اي که من به همراه فتح اله زاده در نهاد رياست جمهوري داشتيم درخواست کرديم درفشي فر و مرغوبکار از ما گرفته شود و به جاي آنها کشوري به استقلال و شيرودي به پرسپوليس اهدا شود.اين مساله درحال بررسي است و کمک زيادي به اين دو تيم در روند خصوصي شدن سرخابي ها خواهد کرد.
منتقمي با بيان اينکه تاکنون در خصوص مديرعاملي باشگاه پرسپوليس با وي هيچ صحبتي نشده است و رويانيان در همين سمت به کار خود ادامه خواهد داد،ادامه داد: رويانيان مدتي قبل استعفا داد که هيات مديره با درخواست او مخالفت نمود.
قائم مقام مديرعامل باشگاه پرسپوليس از بازنشستگي رويانيان در ماه هاي آينده اظهار بي اطلاعي کرد.
وي در خصوص زمان معرفي جانشين مهدي تاج در هيات مديره باشگاه پرسپوليس، اظهار داشت: تاج با توجه به حضورش در سازمان ليگ فوتبال ازهيات مديره ما جدا شده و براي انتخاب جانشين وي بايد منتظر تصميم وزارت ورزش و جوانان در اين رابطه باشيم.

0 commenti:

Posta un commento