عذرخواهي فتح‌الله‌زاده از فردوسي‌پور به خاطر ندانم کاریهای مربی استقلال

مديرعامل باشگاه استقلال که به دنبال اتفاقات اخير بين امير قلعه‌نويي و تهيه کننده برنامه نود سکوت کرده بود، در گفتگوي تلفني از عادل فردوسي پور عذرخواهي کرد.
علي فتح الله زاده که دوشنبه شب روي خط تلفني برنامه نود آمده بود به دفاع از عادل فردوسي پور پرداخت و خطاب به وي گفت: ما سالهاست که شما را مي شناسيم و مي دانيم که از افراد سالم هستيد که ما احترام زيادي براي شما قائل هستيم. امروز براي اولين بار است مي بينم شما غمگين هستيد. انتظار من اين است که مثل گذشته صبر داشته باشيد و با تحمل بالاتري به کارتان ادامه دهيد.
وي ادامه داد: من از شعارهايي که عليه شما دادند ناراحت هستم. من تا به حال از کسي عذرخواهي نکردم اما از عادل فردوسي پور عذرخواهي مي کنم. واقعيت اين است که همه کنترل ها دست ما نيست. من خودم با ليدرها جلسه گذاشتم و با آنها برخورد کردم. آقاي قلعه نويي هم با آنها برخورد کرد. در مقطعي دوست نداشتم مجيدي را تشويق کنند اما از اختيار ما خارج بود چرا که اعتقاد داشتيم در آن مقطع بازيکنان ديگر از نظر روحي ضرر مي کنند.
مدير عامل باشگاه استقلال که تلاش مي کرد عادل فردوسي پور را به آرامش بيشتر دعوت کند گفت: اين همه به ما حمله کردند و هر هفته ما را مي کوبند اما واکنشي نشان نمي دهيم. من از آقاي قلعه نويي هم خواستم که صبورتر باشد. اميدوارم همه کمک کنند تا استقلال بتواند با آرامش بيشتري در مسابقات ليگ قهرمانان آسيا حضور پيدا کند.

0 commenti:

Posta un commento