به خاطر استقلال بايد کل خاندانم ممنوع‌الخروج شوند

کاپيتان تيم فوتبال نفت تهران تأکيد کرد اگر استقلال پولش را پرداخت نکند تا آخر هفته از اين تيم به فيفا شکايت مي‌کند.

هادي شکوري در گفت‌وگو با فارس در مورد نتايج خوب نفت تهران در هفته‌هاي اخير گفت: اول از همه يک ماشاءالله مي‌گويم تا تيممان چشم نخورد. ما در نيم‌فصل اول نتايج خوبي گرفتيم اما در ميانه راه به دليل جواني بيش از حد بازيکنان و برخي بدشانسي‌ها مثل محروميت‌ها و مصدوميت‌ها به مشکل برخورديم. جوانان شرايط روحي خاص خودشان را دارند و وقتي کمي دچار مشکل شديم برگرداندن آنها سخت بود. تيم ما پتانسيل بالايي دارد در نيم‌فصل دوم با بازيکنان خوبي که به تيم پيوستند اين مسئله را نشان داديم و فکر مي‌کنم نيم فصل دوم بعد از استقلال بيشترين امتياز را کسب کرديم.
وي در مورد اينکه آيا نفت تهران مي تواند سهميه ليگ قهرمانان آسيا را کسب کند، خاطرنشان کرد: واقعيت اين است که ما همانند خيلي از تيم‌ها بي‌محابا حمله نمي‌کنيم و تنها رو به دفاع صرف نمي‌آوريم. تحت هر شرايطي سعي مي‌کنيم حالت تاکتيکي تيم را حفظ کنيم و آقاي ابراهيم‌زاده روي اين موضوع تاکيد دارد. ما با توجه به اينکه در ادامه بايد به مصاف تيم‌هاي بالاي سرمان برويم اين اميد را داريم که در آن مسابقات بتوانيم امتيازات را کسب کنيم و در رتبه‌هاي بالاتري بالا برويم. مسئله ديگري که وجود دارد تيم ما از يک مديريت بسيار قوي بهره مي‌برد. در هيچ فصلي آنقدر راحت نبودم و به هيچ وجه دغدغه مالي نداشتم. مديريت با برنامه‌ريزي خوب خود اين شرايط را براي ما فراهم کرده است.
مدافع نفت تهران درباره اينکه تيمم در جام حذفي با نتيجه پرگل مقابل پرسپوليس شکست خورد اما در ليگ برتر با ارائه يک بازي خوب به تساوي رسيدند، اظهار داشت: دو روز قبل از بازي جام حذفي ما در بندر‌عباس به مصاف آلومينيوم هرمزگان رفتيم. مسئولان با تعويق بازي ما موافقت نکردند و پس از بازگشت به تهران به صورت مستقيم به اردو رفتيم تا خودمان را براي اين مسابقه آماده کنيم. بازي جام حذفي نيز شرايط خاص خودش را دارد. استرس فراوان و جواني تيم ما را دچار مشکل کرد. حتي در آن بازي يک بر صفر جلو افتاديم و مي‌توانستيم نتيجه را حفظ کنيم اما اتفاق ديگري افتاد. در بازي ليگ برتر توانايي تيممان را نشان داديم و مشخص شد که نفت تهران قدرت زيادي دارد.
شکوري در مورد بازي مقابل صباي قم تاکيد کرد: بازي سختي مقابل صبا داريم خيلي ناراحت شدم. اين تيم در مرحله ليگ قهرمانان آسيا حذف شد. آنها توانايي رفتن به دور گروهي را داشتند اين اتفاق به نوعي به ضرر ما تمام شد صبا در ديدار مقابل ما مي‌آيد تا آن نتيجه را جبران کند. بعد از اين بازي ديدار‌هاي سختمان آغاز مي‌شود و بايد با تيم‌هاي بالاي جدول مثل تراکتورسازي، سپاهان، استقلال و غيره به ميدان برويم.
وي در مورد اينکه مصدوميتش به طور کامل برطرف شده گفت: در بازي با پرسپوليس روي نيمکت حضور پيدا کردم. شرايطم بهتر از قبل است و ديگر مشکلي ندارم. اگر اتفاق خاصي نيفتد با صلاحديد کادر فني اميدوارم از ديدار بعدي بتوانم به ميدان بروم.
کاپيتان تيم نفت تهران در مورد بدهي‌اش از باشگاه استقلال عنوان کرد: همانطور که مي‌دانيد پدر من وکيل است. در همين ارتباط نامه‌هاي متفاوتي را تنظيم کردم و از آقاي کفاشيان گرفته و به ترتيب به پايين به آقايان آيت‌اللهي، تاج، حسن‌زاده و غيره نامه زدم. يک دوست وکيل در قطر دارم و اگر پولم پرداخت نشود به زودي به فيفا شکايت مي‌کنم. با توجه به اينکه استقلال بازي‌هاي آسيايي را در پيش دارد خيلي زود به اين موضوع رسيدگي خواهند کرد. ما دوستانه صحبت‌هايمان را انجام داديم. فردا کفاشيان و تاج جلسه‌اي در مورد بدهي‌ها دارند و اگر نتوانند مشکل من را برطرف کنند تا آخر هفته شکايتم را به فيفا ارائه خواهم داد. فردا بايد به اداره ماليات بروم و 211 ميليون تومان پول پرداخت کنم. مالياتي که هنوز پولش را دريافت نکرده‌ام. خودم ممنوع‌الخروج مي‌شوم و فکر مي‌کنم تا چند وقت ديگر به دليل اين مشکل کل خاندانم ممنوع‌الخروج شوند.

0 commenti:

Posta un commento