صحبت هاي پرسپوليسي ها بس از برد پرگل مقابل سايپا

** سيد جلال حسيني پس از برتري 4 بر يک تيمش برابر سايپا گفت: امروز موقعيت‌هاي زيادي داشتيم که فقط توانستيم به 4 گل دست يابيم.
وي ادامه داد: مي‌توانستيم در اين ديدار بيش از 4 گل به ثمر برسانيم اما در زدن ضربات آخر دقت کافي نداشتيم.
حسيني در مورد بازي در جام حذفي مقابل ذوب‌آهن گفت: بازي سختي مقابل اين تيم داريم چون ذوب‌آهن با سرمربيگري کاظمي متحول شده و فوتبال خوبي بازي مي‌کنيم.
رضا حقيقي پس از پيروزي 4 بر يک پرسپوليس مقابل سايپا عنوان کرد: در نيمه دوم سايپا بي‌محابا حمله کرد اما ما منطقي بازي را در دست گرفتيم و حفظ توپ داشتيم و بي‌گدار به آب نزديم. خدا را شکر که توانستيم 4 گل در اين بازي بزنيم.
وي درمورد اينکه به نظر مي‌رسيد پرسپوليس با توجه به اينکه شانسي براي صعود به بالاي جدول ندارد با انگيزه در اين بازي ظاهر نشود خاطر نشان کرد: به هر حال هر جا که باشيم نام پرسپوليس بزرگ را يدک مي‌کشيم. بايد هواداران را خوشحال کنيم فکر مي‌کنم بازي سختي با ذوب آهن داريم اما تمام تلاش خود رامي‌کنيم تا در جام حذفي به قهرماني دست يابيم.
بازيکن پرسپوليس افزود: شرايط سختي مقابل ذوب‌آهن داريم اما چاره‌اي جز برد مقابل آنها نداريم . مي‌خواهيم در جام حذفي موفق باشيم و به قهرماني دست يابيم.

**سعيد شيريني سرپرست پرسپوليس در مورد تبليغات زياد روي پيراهن سرخ پوشان گفت: به هرحال اسپانسر تيم تصميم گرفته چنين تبليغاتي را روي پيراهن داشته باشد و اين مورد هم با توافق باشگاه صورت گرفته است.

**محمد نوري پس از پيروزي 4 بر يک پرسپوليس مقابل سايپا عنوان کرد: ما از دقيقه ابتدايي بازي را خوب شروع کرديم و تلاش همه بچه‌ها بود که توانستيم يک سه‌امتياز ديگر کسب کنيم.
وي ادامه داد: اين پيروزي باعث شد تا همچنان اميدوار باشيم که تيم‌هاي بالاي جدول امتياز از دست دهند تا بتوانيم سهميه ليگ قهرمانان آسيا را کسب کنيم.
بازيکن تيم فوتبال پرسپوليس در مورد ديدار مقابل ذوب‌آهن در چهارچوب جام حذفي خاطر نشان کرد: با اين پيروزي اميدوارم مقابل ذوب‌آهن بازي خوبي را انجام دهيم و بتوانيم دست پر از اصفهان برگرديم. و به مرحله بعدي جام حذفي صعود کنيم.
**ميثم نقي‌زاده هم درمورد اين پيروزي تصريح کرد: بازي قشنگي انجام داديم و قسمت بود که به اين برد برسيم. اين پيروزي را به همه هواداران تقديم مي‌کنم.
وي در مورد اينکه در ترکيب پرسپوليس جا افتاده است و آينده خود را چگونه ارزيابي مي‌کند گفت: من هميشه تلاش خود را انجام مي‌دهم و هر چه کادر فني تصميم بگيرد به آن عمل مي‌کنم. 
 
**غلامرضا رضايي پس از پيروزي 4 بر يک پرسپوليس مقابل سايپا در مورد صحنه‌اي که داور اعلام پنالتي کرد، عنوان کرد: بازيکن سايپا توپ را با دست خود جمع کرد و نگذاشت من به روند خود ادامه دهم.
وي در مورد اين بازي گفت: تمام بازيکنان از ابتدا با قدرت ظاهر شدند و توانستيم به يک بازي پر گل دست يابيم.
بازيکن تيم فوتبال پرسپوليس در مورد اينکه آيا اين بازي تدارکاتي بوده گفت: اين ديدار براي ما تدارکاتي نبود و سه امتياز آن برايمان اهميت داشت. روز سه‌شنبه بازي سختي در جام حذفي مقابل ذوب آهن داريم و اميدوارم با برتري برابر آنها به دور بعدي راه يابيم.
رضايي تصريح کرد: امروز آمده بوديم تا با تمام قدرت به پيروزي دست يابيم. بازيکنان از همان ابتدا تمام وظايفي که به آنها محول شده بود را انجام دادند. و توانستيم در همان ابتدا به گل دست يابيم و در ادامه نيز گل دوم را به ثمر برسانيم.
وي افزود: در نيمه دوم بازيکنان سايپا که سه گل دريافت کرده بودند روي دروازه ما فشار مي‌آوردند و توانستند به گل هم برسند اما بازيکنان بلافاصله به خود آمدند و بازي را جمع‌وجور کردند. با پيروزي در اين ديدار خود را براي بازي مقابل ذوب‌آهن آماده مي‌کنيم.

0 commenti:

Posta un commento