يک دورگه ديگر در راه تيم ملي فوتبال


سرپرست تيم ملي فوتبال ايران با اعلام اينکه يکي از برنامه‌هاي کي‌روش در مرخصي خود سفر به کشور سوئد است، گفت: قرار است سرمربي تيم ملي عملکرد يک بازيکن دورگه شاغل در ليگ اين کشور را از نزديک مشاهده کرده و با وي صحبت کند.
کارلوس کي‌روش قرار است در جريان مرخصي خود که تا روز 24 اسفندماه است به اسپانيا برود و يکي از ديدارهاي تيم اوساسونا را از نزديک مشاهده و با مسعود شجاعي ديدار کند. با توجه به اينکه مربي بدنساز تيم ملي به احتمال زياد از يک باشگاه انگليسي خواهد بود، احتمال سفر سرمربي تيم ملي به اين کشور براي رايزني با اين مربي و همچنين ديدن بازي‌هاي اشکان دژاگه نيز وجود دارد.

سفر به آلمان و ديدار با دانيال داوري و سرمربي برانشوينگ نيز از جمله برنامه‌هاي ‌کي‌روش در اين سفر خواهد بود. يکي از برنامه‌‍هاي ديگر سرمربي تيم ملي که رسانه‌اي نشده حضور وي در کشور سوئد است تا عملکرد يک بازيکن دورگه شاغل در ليگ اين کشور را زير نظر گرفته و با وي مذاکره کند.

مهدي محمد نبي، سرپرست تيم ملي، ضمن تاييد اين خبر به مهر گفت: " قرار است کي‌روش پس از حضور در آلمان به سوئد سفر کرده و عملکرد يک بازيکن دورگه شاغل در ليگ اين کشور را از نزديک ببيند. کادر فني تيم ملي مدت‌هاست عملکرد اين بازيکن را تحت نظر داشته و قرار است سرمربي تيم ملي با اين بازيکن صحبتي نيز داشته باشد".

وي در همين خصوص افزود: " فعلا نمي‌خواهيم نام و پست اين بازيکن را رسانه‌اي کنيم اما قطعا بدانيد پست وي دروازه‌بان نيست".

0 commenti:

Posta un commento