پیام بی‌سابقه احمدی‌نژاد به حامیانش: فشارهای زندگی زیر سایه ولایت فقیه را تحمل کنید٬ بزودی وضعیت دگرگون خواهد شد



دیگربان: محمود احمدی‌نژاد در پیامی خطاب به وبلاگ‌نویسان حامی خود اعلام کرد: «زندگی در سایه ولایت فقیه تمرین زندگی در سایه امامت عصر» است و فشار‌ها کوتاه مدت بوده و بزودی وضعیت «دگرگون» خواهد شد.به گزارش روز چهارشنبه (دوم اسفند) سایت «امتداد مهر»٬  احمدی‌نژاد این پیام را در حاشیه مراسم سخنرانی خود در سومین همایش «وحدت و انسجام ملی جوانان ایران اسلامی» صادر کرده است.
وی در این پیام از حامیان خود خواسته تابع ولایت فقیه باشند٬ چرا که «ولایت فقیه حلقه اتصال ما با انسان کامل، حضرت بقیه‌الله الاعظم است.»
رئیس دولت دهم در پیام خود هیچ اشاره‌ای به نام علی خامنه‌ای نکرده است.
این پیام در شرایطی صادر شده که گروهی از وبلاگ‌نویسان حامی رئیس دولت دهم در چند روز گذشته با انتقاد صریح از علی خامنه‌ای٬ فعالیت وبلاگی خود را متوقف کرده‌اند.
این دسته از وبلاگ‌نویسان به نحوه انتقاد  خامنه‌ای به عملکرد احمدی‌نژاد و لاریجانی در جلسه استیضاح وزیر سابق کار معترض هستند.
آن‌ها معتقدند رهبر جمهوری اسلامی حملات گسترده‌ای به رئیس قوه مجریه کرده٬ اما با علی لاریجانی آن‌طور که باید برخورد نکرده است.
سخنرانی‌ها و موضع‌گیری‌ها احمدی‌نژاد در ماه‌های اخیر منجر به افزایش جنجال‌های سیاسی شده است٬ اما علی خامنه‌ای همچنان به سیاست خود مبنی بر تحمل در برابر این رفتار‌ها ادامه می‌دهد.
احمدی‌نژاد پس از برکناری وزیر کار از سوی مجلس٬ موضع‌گیری‌های دوپهلو و کنایه‌های خود به رهبر جمهوری اسلامی٬ سپاه پاسداران و کلیت نظام جمهوری اسلامی را افزایش داده است.
وی در تازه‌ترین پیام خود هرچند از حامیانش خواسته تابع ولایت فقیه باشند٬ اما به طور تلویحی زندگی زیر سایه ولایت فقیه را «فشاری» دانسته که باید در برابر آن «صبر» کرد چراکه «بهار» نزدیک است.

0 commenti:

Posta un commento