فتح الله زاده: تازه هنوز يكي از عكس هايم را رو نكردم


مديرعامل استقلال گفت: «مي‌خواستم بگويم که در سن 54 سالگي هم مثل يک جوان، آماده هستم و مي‌توانم اين‌طوري شيرجه بزنم.

جام : در شب اول تمرين استقلال در قطر عکس‌هايي از علي فتح الله زاده در رسانه ها منتشر شد که در نوع خود جالب بود. اين عکس‌ها نشان مي‌داد که مديرعامل استقلال به جاي رحمتي در چارچوب دروازه ايستاده و مثل يک گلر آماده، براي گرفتن هر توپي شيرجه زده است. بعضي از عکس‌ها نشان مي‌داد او حتي نيم‌متر روي هوا بوده.

وقتي از فتح الله زاده در خصوص اين تصاوير پرسيديم اينگونه پاسخ داد: «حاجي جان فقط مي‌خواستم بگويم که در سن 54 سالگي هم مثل يک جوان، آماده هستم و مي‌توانم اين‌طوري شيرجه بزنم. همه بچه‌ها تعجب کرده بودند و مي‌گفتند حاجي جان تو چرا اينقدر آماده‌اي؟»

فتح الله زاده ادامه داد: «تازه هنوز يکي از عکس‌هايم رو نشده. آن را ببيند تعجب مي‌کنيد. خودم که عکس‌ها را ديدم لذت بردم! ديديد دود از کُنده بلند مي‌شود؟!»

او درباره مشکلاتي که براي استقلال پيش آمده نيز گفت: «ديگر همه مي‌دانيد که مشکل مالي داريم. اميدوار هستيم که به استقلال پول برسد. ما بيش از اندازه خودمان نمي‌خواهيم؛ به اندازه به ما کمک کنند.»

او در ادامه از عباسي تشکر كرد: «من از ايشان تشکر مي‌کنم که هميشه و در همه حال کمک حال ما هستند. اميدواريم ايشان در اين وضعيت به استقلال کمک کند چون به هر حال من خيلي تک و تنها هستم و سخت است که بدون پول چنين تيمي را اداره کنم.»

عباسي در آخرين مصاحبه‌اش گفت پول دارند ولي به خاطر صرفه‌جويي به استقلال و پرسپوليس نمي‌دهند. فتح الله زاده پاسخ داد: «تا همين حالا هم ما در استقلال کلي صرفه‌جويي کرده‌ايم حتي بيشتر از آن هم صرفه‌جويي کرده‌ايم. اينقدر پول نداريم که ديگر کف‌دست‌هاي‌مان تاول زده است. هيچ پولي در حساب باشگاه نيست و انصافا نياز به کمک داريم.»

مديرعامل استقلال همچنين به اختلاف فدراسيون فوتبال و رويانيان اشاره كرد و در پايان گفت: «اميدوارم رابطه 2 طرف خوب شود. اين اختلاف‌ها خوب نيست. داورهاي ما آدم‌هاي سالمي هستند حتي اگر اشتباه بزرگ کنند. بهتر است اين مشکلات را حل کنيم چون فوتبال ما الان نياز به آرامش دارد و نبايد درونش دعوا باشد
.

0 commenti:

Posta un commento